اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انجام 67 هزار و 490 مورد بازرسی از صنوف زنجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت : طی 9 ماه گذشته از سال جاری 67 هزار و 490 مورد بازرسی از صنوف استان انجام شده است.

انجام 67 هزار و 490 مورد بازرسی از صنوف زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازرسی‌های انجام شده از آغاز سال‌جاری تا پایان آذرماه، 3 هزار و 117 مورد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در سال‌جاری بالغ بر 239 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به عمده تخلفات صورت گرفته یادآور شد: از آغاز سال‌جاری تاکنون به ترتیب 952 مورد کم فروشی، 931 مورد عدم درج قیمت و 436 مورد پرونده گرانفروشی تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان ادامه داد: بقیه پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات، نداشتن جواز کسب، عدم صدور صورتحساب، عرضه کالا خارج از شبکه، کالای قاچاق، تقلب، اختفا و امتناع از عرضه کالا و احتکار ارزیابی شده و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول