اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعلام نفرات برتر مسابقات اسلالوم نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور

نفرات برتر مسابقات اسلالوم رده سنی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در بندرعباس مشخص شدند.

اعلام نفرات برتر مسابقات اسلالوم نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسابقات اسلالوم رده سنی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور امروز به میزبانی هیات قایقرانی استان هرمزگان در پیست نیروی دریایی بندرعباس برگزار شد.

پس از برگزاری رقابت در دو دور چهره نفرات برتر در بخش بانوان و آقایان مشخص شدند.

ورزشکارانی از استان‌های هرمزگان، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری، فارس، خراسان رضوی و لرستان در این رقابت حضور داشتند و در بخش کایاک و کانو رقابت کردند.

در کایاک اسلالوم بانوان نوجوانان پرنیان محمدی از تهران با زمان ۱:۱۱.۸۳ دقیقه، شیرین شیرخانی از خراسان رضوی با زمان ۱:۱۲.۰۰ دقیقه و هستی پرون از البرز با زمان ۱:۱۴.۹۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک اسلالوم بانوان نونهالان آرمیتا کلائی از تهران با زمان ۱:۲۲.۰۲ دقیقه اول، صحی عظیمی‌نژاد از هرمزگان با زمان ۱:۲۳.۹۹ دقیقه دوم و مهتا ناشر از البرز با زمان ۱:۲۴.۰۳ دقیقه سوم شدند.

در کانواسلالوم بانوان نوجوانان ریحانه عسکری از البرز با زمان ۱:۲۳.۳۷ دقیقه مقام اول، آیلین مومنی از هرمزگان با زمان ۱:۲۳.۶۸ دقیقه مقام دوم و نگار محمدی‌زاده از قزوین با زمان ۱:۲۵.۰۸ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانواسلالوم بانوان نونهالان مریم عزیزی از البرز با زمان ۱:۲۴.۲۱ دقیقه، سامیه شالباف از قزوین با زمان ۱:۳۰.۰۸ دقیقه و اسما خانه‌زر از هرمزگان با زمان ۱:۳۸.۰۸ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کایاک اسلالوم آقایان نوجوانان پرهام نوری از تهران با زمان ۱:۰۶.۰۶ دقیقه اول، محمدمهدی نصیری از قزوین با زمان ۱:۰۷.۳۰ دقیقه دوم و مهدی رئیسی از هرمزگان با زمان ۱:۰۸.۸۲ دقیقه سوم شدند.

در کایاک اسلالوم آقایان نونهالان سام نوری نسب از هرمزگان با زمان ۱:۰۸.۱۲ دقیقه، مهدی‌یار شیرمحمدی از تهران با زمان ۱:۱۳.۸۳ دقیقه و محمدپارسا اکبرآبادی از البرز ۱:۱۴.۱۴ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کانواسلالوم آقایان نوجوانان سجاد احسانی از هرمزگان با زمان ۱:۰۸.۰۰ دقیقه مقام اول، پرهام فتاحی از قزوین با زمان ۱:۰۹.۳۵ دقیقه مقام دوم و علی پورمند آذری از البرز با زمان ۱:۱۶.۷۶ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانواسلالوم آقایان نونهالان طاها مومند از هرمزگان با زمان ۱:۱۶.۹۲ دقیقه، پرهام سلیمانی از قزوین با زمان ۱:۲۱.۰۰ دقیقه و آرین احدی از تهران با زمان ۱:۲۲.۸۵ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها همراه با توزیع کاپ و مدال با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار شد. دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آبهای آرام برگزار می‌شود

مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی آبهای آرام از فردا (پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه) در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام، ۲۳ قایقران برتر بانوان و آقایان در بخش کایاک و کانو به اردوی انتخابی دعوت شدند. پس از برگزاری مرحله اول اردوی این تیم، مرحله دوم اردو از فردا (۱۵ دی) در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا پنجم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

پدرو سنا سرمربی تیم ملی آبهای آرام، ایمان پورعزیز و مهسا مجللی مربیان، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید دستیار مربی، محسن میلاد مربی بدنساز آقایان و مجتبی تاج و مصطفوی روانشناسان این تیم هستند.

احمدرضا طالبیان از اصفهان، امیرحسین آقامیرزایی، یزدان زراعت‎‌کار و عباس حسینی و علی محمدزاده از گیلان و محمد میرزایی و فربود کیانی از تهران در کایاک آقایان، عرفان زنده‌پی از بوشهر و محمد عباسی و محمد شکوری از گیلان در کانوی آقایان، پدیده پهلوان‌زاده، ارشین رضانژاد، ترنم اکبرزاده و سارا حسینی از تهران، کیانا گلبندها از البرز، سما یاسمی از کرمانشاه و گلناز غضنفریان از مازندران در کایاک بانوان و هدیه خیرآبادی، زهرا مطهر و هستی ناصری از تهران، شیما داناپور از آذربایجان شرقی، نسترن خیرالهی از اصفهان و نادیا تالانک از کرمانشاه در کانوی بانوان ورزشکاران دعوت‌شده به این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی آبهای آرام هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول