اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

طرح مشترک بین صندوق رفاه دانشجویان و خیرین دانشگاه‌ها

معاون ستاد خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری از طرح مشترک بین صندوق رفاه دانشجویان و خیرین دانشگاه‌ها خبر داد.

طرح مشترک بین صندوق رفاه دانشجویان و خیرین دانشگاه‌ها

محمد عبدالحسینی معاون ستاد خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت:۱۹ تفاهم نامه در اجلاس‌روسای دانشگاهی در اختتامیه رونمایی و امضاء می‌شود. یک طرح مشترک بین صندوق رفاه دانشجویان، خیرین،دانشگاه‌ها است.

وی افزود: هدف ما از رونمایی وامضای این طرح،تشویق و ترغیب روسای دانشگاه هااست و روسای دانشگاه‌ها از پتانسیل خیرین برای آموزش عالی استفاده کنند.

معاون ستاد خیرین وزارت علوم درباره خرید تجهیزات برای خوابگاه های دانشجویی، گفت: برای خرید تجهیزات خوابگاه‌های دانشجویی که نزدیک ۱۵ میلیارد تومان پول توزیع شده است.

وی افزود : ۱۹ تفاهم نامه در اجلاس روسای دانشگاه ها رو نمایی می‌شود. بیشترین رونمایی در اجلاس روسای دانشگاه‌هابرای ترغیب تشویق دانشگاه‌ ها گذاشته شده است. عبدالحسینی گفت: حسن این طرح این است که مبالغ اختصاص یافته صندوق رفاه به دانشجویان ۳ برابر می شود. اسم این طرح ۴۰ ۳۰ ۳۰است، یعنی ۴۰ درصد صندوق رفاه،۳۰ درصد خیر و ۳۰ درصد دانشگاه ها هزینه می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اسامی دانشگاه‌هایی که در ۱۹ تفاهم نامه، در اجلاس‌ روسای‌دانشگاهی رونمایی و امضاء می‌شود که شامل خرید تجهیزات برای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه های علم وصنعت، خوارزمی، امیرکبیر،بوعلی‌سینا‌همدان، فنی و حرفه ای علوم و فنون خرمشهر، شیراز، فنی و حرفه‌ای نهاوند، کازرون، شیراز،فنی و حرفه ای ملایر و ولیعصر تهران است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول