اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

مک دونالد کارمندان خود را اخراج می‌کند

رسانه‌ها از برنامه فروشگاه زنجیره‌ای مک‌دونالد برای اخراج بخشی از کارمندان دفتری این شرکت خبر دادند.

مک دونالد کارمندان خود را اخراج می‌کند

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از راشاتودی، برخی رسانه‌ها با اشاره به نامه‌ای از سوی کریس کمپچینسکی، مدیر ارشد اجرایی مک‌دونالد که به کارکنان دفتر مرکزی نوشتند، این فروشگاه زنجیره ای در نظر دارد تا برخی از کارکنان دفتری خود را در سال جاری میلادی به علت سازماندهی مجدد این شرکت اخراج کند.

در این نامه آمده است، این فروشگاه فست‌فود زنجیره ای در نظر دارد تا سریع‌تر، خلاقانه تر و کارآمدتر شود و در نتیجه پروژه های خاصی از اولویت خارج و متوقف خواهد شد.

کمپچینسکی در این نامه نوشته است: «ما نقش ها و سطوح کارکنان را در بخش هایی از سازمان ارزیابی خواهیم کرد و گفت و گوها و تصمیم های سختی در پیش خواهد بود. ما از راهبردها و ارزش های خود برای توضیح این تصمیمات استفاده خواهیم کرد و از تمام اعضایی که از این تصمیمات متاثر شوند، حمایت خواهیم کرد. انتظار می رود تصمیمات اصلی تا 3 آوریل نهایی و ابلاغ شود.»

مک دونالد تصمیم دارد تا اولویت خود را برسرعت بخشیدن به توسعه رستوران ها متمرکز کند.

این رستوران زنجیره ای در حال حاضر در 119 بازار در سراسر جهان فعالیت می کند؛ این شرکت تا پایان سال 2021 تقریبا 200 هزار کارمند دفتری و بیش از 2 میلیون کارمند منطقه ای داشته است.

اخیرا شرکت های آمریکا فهرستی از اخراج کارکنان خود را منتشر کرده اند و مک دونالد نیز به آنها پیوسته است. از جمله این شرکت ها می توان توئیتر، آمازون، سیلزفورس و گلدمن ساکس را نام برد.

 پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول