اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

شعبانی: نیازمند اکران آثار مقاومتی و آثار مستند در هنر و تجربه هستیم

فیلم مستند «قرار روز شانزدهم» به کارگردانی سیدمحمد احسان اصغرزاده موسوی و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی در گروه سینمایی هنر و تجربه به صورت ویژه به نمایش درآمد.

شعبانی: نیازمند اکران آثار مقاومتی و آثار مستند در هنر و تجربه هستیم

مرتضی شعبانی تهیه‌کننده فیلم مستند «قرار روز شانزدهم» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس با اشاره به نمایش این فیلم در گروه هنر و تجربه گفت:  فیلم «قرار روز شانزدهم» به بخش‌هایی از زندگی شهید مدافع حرم شهید محمدحسین محمدخانی که با نام عمار شناخته می‌شود پرداخته است.

وی ادامه داد: شهید محمدحسین محمدخانی (شهید عمار) یکی از شهدای شاخص جبهه مقاومت است که یاد شهید همت را برای حاج قاسم سلیمانی زنده کردند.

وی با اشاره به نمایش این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه گفت: بسیار از نمایش این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه شگفت زده شدم و خیلی خوشحالم از اینکه فیلم‌های جبهه مقاومت و فیلم‌های مستند این حوزه، امکان رونمایی و اکران داشته باشند و هنر و تجربه این امکان را فراهم می‌کند تا چنین فیلم‌هایی روی پرده بزرگ دیده شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول