اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صدور اخطار برای ۱۰ دستگاه اجرایی پر مصرف گاز در زنجان/ ۷۰ درصد گاز صرف مصارف خانگی می‌شود

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از صدور اخطار برای ۱۰ دستگاه اجرایی پر مصرف گاز در زنجان خبر داد.

صدور اخطار برای ۱۰ دستگاه اجرایی پر مصرف گاز در زنجان/ ۷۰ درصد گاز صرف مصارف خانگی می‌شود

رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مصرف گاز در ۲۴ ساعت گذشته در زنجان ۱۰ میلیون و ۴۰۰ میلیون مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز فصل سرد سال و با طرح نظارت بر مصرف گاز پایش دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان آغاز شده است، گفت: از تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ بیش از ۶۲۰ نوبت دستگاه‌های اجرایی در زنجان پایش شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این آمار نشان دهنده پایش مستمر در دستگاه‌های اجرایی است، ادامه داد: ممکن است از یک دستگاه دو یا چند بار در طول این مدت بازدید صورت گرفته شده باشد.

سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه در طی بازدید از دستگاه‌های مذکور ۱۰ دستگاه اخطاریه دریافت کردند، افزود: قطعی گاز نداشتیم و دستگاه‌ها فعالیت خود را با حفظ موارد اصول مصرف ادامه دادند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خاطر نشان کرد: در این ایام یک هزار و ۵۷۱ مورد بازدید از سازمان‌ها، مساجد، مدارس و... نیز توسط کارشناسان شرکت گاز استان زنجان انجام شده است.

وی همچنین به نظارت بر مصرف گاز توسط صنایع نیز اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰۰ مورد محدودیت مصرف گاز ۵۰ درصدی در صنایع اعمال شده است.

سلیمانی نژاد تصریح کرد: نیروگاه برق، شرکت فولاد و آجر نیز به دلیل امکان تغییر نوع انرژی خود قطعی گاز داشتند و از سوخت‌های جایگزین برای مصرف فعالیت استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه باید توجه داشت ۷۰ درصد گاز مصرفی در استان زنجان در بخش خانگی مصرف می‌شود، عنوان کرد: همچنان تاکید داریم مصرف درست گاز توسط شهروندان می‌تواند این شرکت را در ارائه خدمات بهتر به مردم یاری کند.

پایان پیام/۷۳۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول