اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

اعضای 6 تیم عملیاتی موساد بازداشت شدند/ دومین شکست بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی صهیونیست‌ها در کمتر از 6 ماه

با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) 6 تیم سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

اعضای 6 تیم عملیاتی موساد بازداشت شدند/ دومین شکست بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی صهیونیست‌ها در کمتر از 6 ماه

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، اعضای شش تیم سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور شناسایی و دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن اعلام این خبر اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌ اول دی ماه این وزارتخانه در خصوص ضربه به چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی - تروریستی موساد، به استحضار ملّت بزرگ ایران می‌رساند که با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، تعداد تیم‌های شناسایی شده به 6 تیم افزایش یافت.

در این شبکه تروریستی همچنین 23 نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی در استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان‌غربی و گلستان، شناسایی و تاکنون 13 نفر که در داخل کشور حضور داشتند، دستگیر و تجهیزات مختلف عملیاتی آن‌ها نیز کشف و ضبط گردید.

سر پل این شبکه با نام مستعار "سیروس" در یکی از کشورهای اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی "اینستگرام" و "واتس‌آپ" اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیّه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود.

طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرزهای دریایی جنوب کشور بود که بحمدالله کلیه عناصر عملیاتی و پشتیبانی، پیش از هر اقدامی شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند. 

بدین ترتیب این دومین شکست بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در کمتر از 6 ماه گذشته بود که همچون همیشه با پاسخ قاطع دلاور مردان فداکار و همیشه بیدار حافظ امنیت جمهوری اسلامی ایران مواجه شده و خواهد شد.

 پایان پیام/ ت 22

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول