اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مجازی شدن کلاس‌های درس برخی مدارس فارس

بارش برف در برخی مناطق استان فارس منجر به برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر شده که همین امر منجر به تاخیر در شروع کلاس های درس برخی مناطق استان فارس شد.

مجازی شدن کلاس‌های درس برخی مدارس فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش فارس باتوجه به بارش برف در برخی مناطق استان فارس و برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر و برای تامین سلامت جسمانی دانش اموزان، کلاس های درس در برخی مناطق استان فارس در روز چهارشنبه ۲۱ دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح با یک و نیم ساعت تاخیر و راس ساعت ۹ صبح اغاز شد.

براساس این اطلاعیه در تمامی مراکز پیش دبستانی و دبستان در شهرستان اقلید آموزش به صورت مجازی و تمامی مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان با یک و نیم ساعت تاخیر فعالیت خود را اغاز خواهند کرد.

همچنین تمام مدارس شهرستانهای آباده، خرمبید، بیضا نیز با یک و نیم ساعت تاخیر فعالیت خود را اغاز خواهند کرد و فقط در بخش خسرو و شیرین شهرستان آباده تمامی مدارس به صورت مجازی فعالیت خواهند کرد.

بنا بر این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) در همه مناطق استان به قوت خود باقیست وراس ساعت مقرر برگزار خواهد شد. همچنین امتحانات داخلی نیز در این مناطق باتاخیر در همین روز برگزار و لغو نخواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول