اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل از خانواده شهید نصرالله شفیعی از شهدای درگیری مستقیم با آمریکا در خلیج فارس

در مراسم ویژه ای با حضور سردار شادمانی معاون هماهنگ کننده قرار گاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و دریادار پاسدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از خانواده معزز سردار شهید نصر الله شفیعی تکریم و تجلیل شد

تجلیل  از خانواده شهید نصرالله شفیعی  از شهدای درگیری مستقیم با آمریکا در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسم ویژه ای با حضور «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» در بوشهر ، توسط سردار شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه  و سردار نیلفروشان معاون عملیات سپاه ، از خانواده محترم شهید والامقام سردار نصرالله شفیعی از حماسه سازان حماسه  ۱۶ مهرماه ۱۳۶۶ تکریم و تجلیل شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم با اشاره به برخی ویژگی های این شهید والامقام گفت: شهید شفیعی یکی از همراهان غیور سردار شهید نادر مهدوی بود که با رشادت و غیرت مثال زدنی خود در آن حماسه جاودانه و ماندگار ، مایه عزت و آبرومندی ما شدند  و افتخاری بیاد ماندنی برای ایران و ایرانی  رقم زدند تا ما امروز سربلند و مستقل  بمانیم.

سردار تنگسیری افزود : ایثار،اخلاص، ولایتمداری و داشتن روحیه خستگی ناپذیری ، خوش خلقی از ویژگی های منحصر به فرد ایشان بود که باید با عمل به این سجایای اخلاقی و رفتاری، سبک زندگی و  سیره شهدا را در جامعه ترویج کنیم.

 سردار شهید نصر الله شفیعی از همرزمان شهید نادر مهدوی بود که در سال ۱۳۴۲ در شهرستان کازرون (روستای نعمت آباد) متولد شد و در تاریخ 16 مهر 1366 در جزیره فارسی خلیج فارس در درگیری مستقیم با تروریست‌های آمریکای متجاوز به شهادت رسید و جسم مطهرش در اعماق دریای نیلگون خلیج فارس به یادگار و جاودانه ماند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول