اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اهداء عضو یک مرد ۵۸ ساله شیروانی جان بیماران را نجات داد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، اهداء عضو یک مرد 58 ساله اهل شیروان، ناجی جان بیماران نیازمند عضو شد.

اهداء عضو یک مرد ۵۸ ساله شیروانی جان بیماران را نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی عفتی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، اهداء عضو یک مرد ۵۸ ساله اهل شیروان، ناجی جان بیماران نیازمند عضو شد.

وی گفت: اعضای زنده یاد عباس صالح حصار از اهالی روستای حصار دوین شهرستان شیروان که به دنبال تصادفی در طبس دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اهداء شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: کبد این بیماری شیروانی در بیمارستان منتصریه مشهد به یک مرد ۵۸ ساله نیشابوری پیوند و پوست و قرنیه های مرحوم نیز به بانک نسوج و قرنیه مشهد منتقل شد.

وی با بیان این که پیکر زنده یاد در روستای حصار شیروان به خاک سپرده شد، ادامه داد: این دومین اهدا کننده عضو در این روستاست با رضایت خانواده نوع دوست و مهربانش ناجی جان انسان های نیازمند شد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول