اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

عضویت در کتابخانه‌های عمومی قم به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) رایگان شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن خبر داد.

عضویت در کتابخانه‌های عمومی قم  به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) رایگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت و اظهار کرد: ویژه این مناسبت طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قم در روز ۲۴ دی ماه اجرا می‌شود.

توکلیان افزود: عموم مردم قم می‌توانند در این روز با مراجعه حضوری به 24 کتابخانه عمومی فعال در استان قم و همراه داشتن کارت شناسایی در کتابخانه های عمومی استان عضو شده و از  بیش از 500 هزار منبع موجود در کتابخانه های استان و خدمات این کتابخانه ها استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم تصریح کرد: در صورت عدم امکان مراجعه حضوری در روز 24 دی ماه، این امکان وجود دارد که علاقه مندان با مراجعه به پرتال کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی www.samanpl.ir/common/portal/fehrestlib#qom و یافتن پرتال اختصاصی کتابخانه مورد نظر خود، کد تخفیف عضویت یکساله رایگان را دریافت کرده و تا پایان دی ماه جهت تکمیل ثبت نام به کتابخانه مورد نظر مراجعه کنند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول