اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

ثبت‌نام عتبات دانشجویی تا ۲۸ دی ادامه دارد/ آغاز اعزام‌ها از ۷ بهمن‌ماه

ثبت‌نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شده و تا ۲۸ بهمن‌ماه ادامه دارد. اعزام‌ها در این دوره از هفتم بهمن آغاز می‌شود و تا قبل از سال جدید به اتمام می‌رسد.

ثبت‌نام عتبات دانشجویی تا ۲۸ دی ادامه دارد/ آغاز اعزام‌ها از ۷ بهمن‌ماه

به گزارش خبرنگار حج وزیارت خبرگزاری فارس، ثبت‌نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد و دانشجویان پس از یک سال، دوباره می‌توانند در این سفرها نام‌نویسی و به عتبات مشرف شوند.

در دوره بیست و دوم که سال گذشته فقط به صورت هوایی انجام شد، حدود ۸۰ کاروان به عتبات مشرف شدند و در حالی که پیش‌بینی سفر زمینی عتبات هم شده بود اما به دلیل بسته بودن مرزهای زمینی، هیچ زائر و کاروانی از مرزهای زمینی به عراق اعزام نشد.

در دوره بیست و سوم سفر دانشگاهیان به عتبات، کاروان‌های زمینی و هوایی در نظر گرفته شده است و ثبت‌نام در این دوره تا ۲۸ دی‌ماه ادامه دارد و پس از اتمام زمان ثبت‌نام، بین متقاضیان قرعه‌کشی شده و اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد. اعزام‌ها نیز از هفتم بهمن تا ۲۷ اسفند صورت می‌گیرد. این امر در حالی است که در دوره‌های گذشته، سفرهای‌نوروزی نیز پیش‌بینی می‌شد که امسال با توجه به هم‌زمانی نوروز با ماه رمضان این سفرها قبل از سال جدید به اتمام می‌رسد.

به گزارش فارس، این سفرها به صورتی طراحی شده‌اند که بخشی از هزینه از طریق تسهیلات تأمین می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول