اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسؤولان خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود بدانند/ نگاه ابزاری غرب به زن

نماینده ولی فقیه در استان زنجان مردم را صاحبان اصلی این انقلاب دانست و گفت: مردم همواره در هر صحنه‌ای از جان‌ و مالشان گذشتند بنابراین باید مسوولان خدمتگزاری برای مردم را وظیفه خود بدانند و با تمام وجود در خدمت این مردم همیشه در صحنه باشند.

مسؤولان خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود بدانند/ نگاه ابزاری غرب به زن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر اینکه اسلام به مردم و زن با معیار انسانیت توجه می‌کند، اظهار کرد: جوامع مدعی امروزی، نگاهی انسانی به مرد و زن ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور موثر زنان در انقلاب اسلامی و ارزش زن در جامعه ایرانی اسلامی، تصریح کرد: خانواده پایه جامعه بوده و پایه یک خانواده زن محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تربی فرزند و اداره تمور یک خانواده مساوی با جهاد است، افزود: رهبر معظم انقلاب انقلاب در دیدار اخیر خود با بانوان فرمودند خانه‌داری زن به مفهوم خانه‌نشینی نیست، همان‌طور که تاکنون دیدیم فعالیت‌های اجتماعی خانم‌ها هیچ منافاتی با تربیت فرزند و رسالت‌آنها نداشته است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اولین بستر تربیت هر انسان، دامن پاک مادران است که مساوی با جهاد بزرگ به شمار می‌رود، ادامه داد: باید توجه کرد فراهم‌آوری کانون گرم برای خانواده و تربیت درست فرزندان هیچ تعارضی با مسؤولیت اجتماعی بانوان ندارد.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: صبر، بردباری و متانت برای بانوان در راستای یک هدف والا و در واقع شایسته مقام است.

وی با اشاره حضور موثر بانوان در اجتماع و عرصه‌های مختلف افزود:  این حضور مدیون نگاه متفاوت اسلام به زن است و به تعبیر پیامبر اسلام بیشتر خیر و خیرات در ارتباط با بانوان است.

آیت‌الله خاتمی با یادآوری سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت نماز جمعه تهران به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب تصریح کرد: مقام معظم رهبری این انتصاب امامت جمعه خود را یادگاری شایسته امام خمینی عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار محمد رضای پهلوی از ایران گفت: این تاریخ درست عبرتی برای دیکتاتورها است و فردی که بر قدرتی به غیر از قدرت مردم تکیه زده بود با حضور همین مردم در صحنه راهی جز فرار نداشت.

وی مردم را صاحبان اصلی این انقلاب دانست و ادامه داد: مردم همواره در هر صحنه‌ای از جان‌ و مالشان گذشتند بنابراین باید مسوولان خدمتگزاری برای مردم را وظیفه خود بدانند و با تمام وجود در خدمت این مردم همیشه در صحنه باشند.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول