اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای سبک زندگی بشریت است

امام جمعه شاهین شهر گفت: ویژگی های رفتاری ائمه معصومین(ع) به ویژه دخت نبی مکرم اسلام تنها محدود به یک زمان و مکان خاص نیست بلکه رفتار و منش آن‌ها در همه زمان ها برای جامعه الگو است.

حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای سبک زندگی بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین شهر، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین‌شهر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شاهین شهر، با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر اینکه الگوی زنان مسلمان است باید به عنوان الگوی بشریت مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در دین مبین اسلام جایگاه فاخر و شخصیت متعالی برای زنان در نظر گرفته شده و بانوان می‌توانند در همه عرصه‌ها به کمال برسند و نقش آفرینی کنند.

هاشمی تصریح کرد: افرادی که شعار زن، زندگی و آزادی به زبان می‌آورند دلشان برای آزادی و برای زنان نمی‌سوزد بلکه آن‌ها به دنبال منافع خود هستند؛ افرادی این سخن را می‌گویند که به زنان خیانت کرده و جایگاه زن را تنزل دادند.

امام جمعه شاهین شهر گفت: این تبلیغات مسموم و آلوده هرگز نمی‌تواند جامعه اسلامی را تحت تأثیر قرار دهد، ما با تکیه بر آموزه‌های قرآنی و شخصیتی که برای زنان ترسیم شده، اسیر این تبلیغات نمی‌شویم.

وی ادامه داد: حجاب به معنای گوشه نشینی و خانه نشینی زنان نیست، در دین اسلام هیچ‌گاه حجاب مانعی برای نقش‌آفرینی زنان در امور جامعه نبوده و نیست.

هاشمی اظهار داشت: امروز قدرت ایران به گونه‌ای است که آمریکا و انگلیس و سایرین از انقلاب اسلامی هراس دارند اگرچه منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور نیستیم اما مبانی انقلاب اسلامی در جهان نفوذ کرده و هراس دشمنان به همین دلیل است.

وی با اشاره به توهین به ساحت مرجعیت و ولایت در نشریه فرانسوی گفت: این کشور که در تاریخ خود جز جنایت چیزی نداشته امروز جرات می‌کند تا به مقام مرجعیت و کسی که جهان اسلام عاشق او است توهین کنند.

هاشمی اضافه کرد: جوانان، نوجوانان باید نسبت به وقایع امروز آگاه شوند زیرا دشمن تبلیغات خود را برای تأثیرگذاری انجام می‌دهد. مردم شاهین شهر پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مقام مرجعیت شیعه راهپیکایی کردند.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول