اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

سرما موزه‌های ۱۶ استان را تعطیل کرد

موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی ۱۶ استان‌ کشور به دلیل برودت هوا امروز -شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱- تعطیل است.

سرما موزه‌های ۱۶ استان را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال اعلام تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی‌ماه در ۱۶ استان به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی در این استان‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

بارش برف در چند روز اخیر موجب برودت هوا و افت شدید دما در مناطق مختلف کشور شده است؛ بر این اساس با تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران استان و استانداری‌ها، در اغلب استان‌ها مدارس، ادارات و بانک‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل و یا دورکار شدند.

طبق اطلاعیه استانداری‌ها، امروز شنبه ۲۴ دی‌ماه امکان بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی در ۱۶ استانی که تعطیل اعلام شده‌اند، وجود ندارد.

تا کنون مراکز اداری و آموزشی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، سیستان‌وبلوچستان، قم، گلستان، گیلان، آذربایجان غربی، قزوین و چهارمحال ‌و بختیاری فردا به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز تعطیل اعلام شده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول