اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

طرح مهارت‌افزایی معتادان در مازندران عملیاتی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بازدید از کمپ معتادان داوطلب ترک اعتیاد در ساری و عباس‌آباد مشکلات آنان را بررسی کرد و گفت: طرح مهارت‌افزایی معتادان در مازندران عملیاتی می‌شود و دولت از آن حمایت می‌کند.

طرح مهارت‌افزایی معتادان در مازندران عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی شنبه‌شب از کمپ معتادان داوطلب ترک اعتیاد در ساری و عباس‌آباد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای آنان قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید که دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران نیز حضور داشت ضمن گفت‌وگوی بی‌واسطه با معتادان ترک اعتیادی به بررسی تنگناها و نیازهای اساسی آنان در جریان ترک اعتیاد پرداخت.

وی با تحسین اقدام آنان در ترک اعتیاد، بازگشت معتادان به جامعه را پس از بهبودی، آرزوی قلبی خانواده‌های آنها و خواست دولت دانست و افزود: دولت با اجرای طرح‌های حمایتی روند بازگشت معتادان بهبود یافته به جامعه را تسهیل خواهد کرد.

معاون استاندار مازندران با استقبال از بازگشت این معتادان به جامعه پس از بهبودی گفت: با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بانک‌های عامل زمینه اشتغال این افراد فراهم خواهد شد.

سلگی اظهار کرد: اجرای طرح مهارت افزایی در کمپ‌های ترک اعتیاد عملیاتی می‌شود.

به گزارش فارس، در این بازدید هر یک از معتادان با گفت‌وگوی نزدیک و بی واسطه با معاون استاندار مازندران به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداخته و در جریان چگونگی اجرای طرح حمایتی دولت در قبال معتادان بهبود یافته قرار گرفتند.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول