اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

صرفه‌جویی روزانه ۲۰۰ مگاوات برق در حوزه صنعت و کشاورزی خراسان رضوی

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: روزانه ۲۰۰ مگاوات برق در بخشهای صنعتی و کشاورزی این استان از محل مدیریت مصرف همگام با برف و سرما صرفه جویی شد.

صرفه‌جویی  روزانه ۲۰۰ مگاوات برق در حوزه صنعت و کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباسعلی دیندار اظهار کردد: روزانه ۲۰۰ مگاوات برق در بخشهای صنعتی و کشاورزی این استان از محل مدیریت مصرف همگام با برف و سرما صرفه جویی شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: محدودیت های در مصرف برق توسط بخشهای مختلف از جمله صنعتی و کشاورزی خراسان رضوی به ناچار در راستای مدیریت انرژی در پیک بار زمستان و با توجه به شدت سرما بوجود آمد.

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی و اعمال محدودیت در مصارف برق و گاز بخشهای تجاری، کشاورزی و صنعتی خراسان رضوی، مشترکان بخش صنعت و کشاورزی بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق و همچنین مصرف گاز داشته اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای اعمال مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین صنعتی و کشاورزی استان، روزانه ۱۰۰ مگاوات توسط بخش صنعتی و ۱۰۰ مگاوات توسط بخش کشاورزی در مصرف برق صرفه جویی شده است.

سید مجید آزیز مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این باره اظهار کرد: پیامک هشدار نسبت به کاهش مصرف برق برای بیش از یک میلیون مشترک برق خانگی در سطح مناطق زیرپوشش این شرکت طی روزهای گذشته در استان ارسال شده است.

سید مجید آزیز افزود: با توجه به استمرار برودت کم سابقه هوا و ادامه یخبندان در سطح استان خراسان رضوی و محدودیت های سوخت رسانی به نیروگاه ها، صرفه جویی در مصرف گاز و برق ضروری است.

وی با قدردانی از هم استانی ها و مشترکین برق در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی گفت: با کمال تاسف میزان مصرف برق به علت سرمای هوا هنوز از حدود تعیین شده در شهرستانها بالاتر است که اگر مصرف به همین منوال ادامه داشته باشد، تامین انرژی را دچار محدودیت خواهد کرد.

آزیز اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز و برق از هم استانی ها عزیز تقاضا داریم با رعایت چند نکته ساده و کاربردی از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد، عایق بندی درب و پنجره های منازل خود و پوشیدن لباس گرم در منزل به تامین برق و گاز پایدار کمک کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همکاران ما در سخت ترین شرایط و با آمادگی کامل در حال ارایه خدمت در مناطق مختلف شهری و روستایی استان هستند و تلفن شبانه روزی ۱۲۱ پاسخگوی مشترکان در صورت قطع احتمالی برق است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول