اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

همکاری دانشگاه علمی کاربردی و اتحادیه کشوری آسانسور

موافقت نامه همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی با اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته در زمینه صلاحیت حرفه ای به امضا رسید.

همکاری دانشگاه علمی کاربردی و اتحادیه کشوری آسانسور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، موافقت نامه همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی با اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته در زمینه صلاحیت حرفه ای به امضاء رسید.

این موافقت نامه با هدف بهبود ارتباط اثربخش بین نظام اشتغال و نظام آموزش عالی مهارتی به منظور شناسایی نیروی کار شایسته و توانمند برای ورود به بازار کار منعقد شد.

با تحقق این همکاری، سطح عملکرد شاغلان حوزه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته از طریق احراز صلاحیت‌ها و توانمندی‌های حرفه ای ارتقاء خواهد یافت.

در این سند همکاری که به امضای مدیرکل دفتر صلاحیت حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی و رئیس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته رسیده بر مواردی چون احصاء شایستگی های شغلی، اجرای دوره های آموزشی تکمیلی و تخصصی، ‌طراحی و اجرای آزمون ها و صدور گواهینامه مشترک تاکید شده است.

پایان پیام/ ت 45

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول