اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مرکز پناهگاه شبانه در گچساران پذیرای مردان‌معتاد و کارتن خواب/ پذیرش ۱۵۶ معتاد در کمپ های ترک اعتیاد

رئیس بهزیستی گچساران گفت: مرکز پناهگاه شبانه ویژه مردان معتاد و کارتن خواب در یک وعده صبحانه و شام در این شهرستان خدمات ارائه می کند.

مرکز پناهگاه شبانه در گچساران پذیرای مردان‌معتاد و کارتن خواب/ پذیرش ۱۵۶ معتاد در کمپ های ترک اعتیاد

حمیدرضا نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمپ های ترک اعتیاد در این شهرستان برای درمان معتادان فعالیت خود را انجام می‌دهند. 

وی بیان کرد: در گچساران ۵ کمپ ترک اعتیاد وجود دارد که یک مورد آنها متعلق به بانوان است.

 رئیس بهزیستی گچساران تصریح کرد: افزون بر ۱۵۶ نفر از ابتدای سال جاری تاکنون به کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان مراجعه کردند.

 نیکبخت عنوان کرد: در کنار کمپ های ترک اعتیاد از تبصره ۲ طرح (ترک اجباری) که افراد معتاد از سوی نیروی انتظامی برای ترک به کمپ فرستاده می‌شوند، نیز در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی گفت: در گچساران یک مرکز پناهگاه شبانه ویژه مردان معتاد کارتن خواب و بی خانمان دایر است،که در یک وعده شام و صبحانه به مراجعین خدمت ارائه می کند.

 رئیس بهزیستی گچساران خاطرنشان کرد: این مرکز با حدود ۲۰ تخت هم اکنون آماده پذیرش مردان بی خانمان و کارتون خواب در این شهرستان می باشد و در این مکان توسط روانشناسان مرکز بهزیستی آموزش هایی در جهت کمک به درمان و بهبودی افراد معتاد ارائه می شود.

 نیکبخت بیان کرد: کانکس کاهش آسیب در پارک شهر این شهرستان برای جلوگیری از بیماری های پرخطر خدماتی اعم از سرنگ پنبه الکلی و سایر اقلام بهداشتی ماسک و الکل و مایع ضدعفونی ارائه می کند و در کنار این اقلام آموزش های لازم جهت پیشگیری از بیماری های واگیردار پر خطر نیز به آنها ارائه می دهد.

 نیکبخت بیان کرد: مرکز باشگاه مثبت نیز جهت ارائه خدمات به بیماران اچ آی وی مثبت در این شهرستان را اندازی شده و اقلام بهداشتی و کمک هزینه درمان و بسته غذایی به این بیماران ارائه می‌کند.

 وی افزود: شناسایی این افراد از طریق آزمایش و معرفی برای درمان اقدامات ارزنده به آنها ارائه می‌شود تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول