اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تجزیه و فروپاشی ایران مهم‌ترین هدف دشمنان/ رژیم صهیونیستی میدان‌دار اغتشاشات بود

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه میدان‌دار اصلی اغتشاشات اخیر رژیم صهیونیستی بود، گفت: از اهداف کلان دشمنان غربی و استکباری تجزیه و فروپاشی ایران اسلامی است.

تجزیه و فروپاشی ایران مهم‌ترین هدف دشمنان/ رژیم صهیونیستی میدان‌دار اغتشاشات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، روح‌الله سلگی امشب در همایش جبهه‌ نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی یک جریان بزرگ انقلابی است و امروزه ضرورت دارد تا بیش از هر زمان به انسجام و اتحاد در جبهه انقلاب توجه کنیم.

وی با گرامیداشت هفته حماسه اسلامی ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ که آملی‌ها بار دیگر برگ زرین در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط کردند، افزود: حماسه ششم بهمن یکی از فرازها و نقاط اوج انقلاب اسلامی بوده و مردم دیار علویان گام بزرگ در جهت مقاوم کردن انقلاب در روزهای نخست پیروزی شکوهمند و افزایش بصیرت دینی برداشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: ارزش حماسه اسلامی ششم بهمن آن‌چنان بالا بود که امام راحل در وصیتنامه سیاسی الهی خود از مردان و زنان دیار علویان قدردانی و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه نبردمان امروزه در جبهه حق علیه باطل است و از نهضت عاشورا ریشه دارد، یادآور شد: نقطه اوج ما حاکمیت صالحان و مستضعفان عالم بر روی زمین است که یک وعده الهی خواهد بود.

سلگی ایران را حماسی‎ترین جغرافیای عالم دانست و خاطرنشان کرد: ما امانتدار خون شهدا هستیم و باید در هر برهه از زمان براساس منویات رهبر انقلاب اسلامی گام برداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه باید بدانیم که تحولات بزرگی در کشورمان رقم خورد تا به انقلاب اسلامی برسیم، ادامه داد: باورمندانه می‎دانیم مسیرمان در جریان حق درست است هرچند مسیر حق و باطل از عصر عاشورا نشأت گرفته و همچنان مسیر نبرد ادامه دارد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر که برخی آن را خیزش نسل جدید و برخی دیگر اتفاق فمنیستی می‎دانند، خاطرنشان کرد: باید اغتشاشات و اتفاقات اخیر کشور در یک قاب کلان مشاهده و بررسی شود همچنین لازم است در دیدارهایی که با نسل جوان داریم آگاه‎سازی انجام شود و گفت‎وگوهای روشنگرانه روی دهد.

سلگی ادامه داد: این عوامل برای یک مسئله کلان تجزیه ایران و فروپاشی کشور بود هرچند با مسئله تجزیه ایران به از بین بردن امنیت، آسایش، رفاه، اقتدار و ارزش ایران اسلامی اندیشیده می‌شد.

وی با اعلام اینکه امروزه استعمار فرانو می‎خواهد قلوب مردم را فتح کند، افزود: ما باید برای آزادی دل‎های به اسارت درآمده جهاد کنیم البته غرب فهمیده که دنیای تک قطبی در حال فروپاشی است و باید دایره مخاطبان ما فراتر از جبهه انقلاب اسلامی رود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه امروزه جنگ رسانه را در پیش داریم و کارگزار مردم باید افتخار به نوکری آنها کند، گفت: مسؤولان وظیفه دارند تا اقدامات ارزشمند و سازنده خود را برای مردم تبیین کنند.

سلگی با اشاره به اینکه باید در مقطع تاریخی و حساس کشور از تمام ظرفیت‎ها برای خدمت به اقشار مختلف مردم استفاده کرد، یادآور شد: دشمنان غربی و استکباری در اغتشاشات اخیر دو هدف عمده را دنبال می‌کردند، یک هدف آنها تاکتیکی و کوتاه مدت برهم زدن آرامش و ریسک سرمایه‎گذاری در ایران بوده و هدف دیگر راهبردی است.

وی بیان کرد: ایران کشوری استراتژیک و مهم انرژی دنیا است و در اغتشاشات اخیر هدف‌گذاری شد تا دچار فروپاشی شود همچنین وجود ایران بزرگترین تهدید برای رژیم صهیونیستی و آینده آن است.

سلگی با اعلام اینکه میدان‌دار اصلی اغتشاشات رژیم صهیونیستی بوده و قهرمانان توئیتری و سلبریتی‌ها به همراه سلطنت‌طلب و منافقان دنبال‌رو بودند، خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها مسؤول پروژه منافقان هستند و دیدارهای دیپلماتیک متعدد را نیز در آلبانی شاهد هستیم که کارفرما رژیم صهیونیستی و مجری منافقان بودند.

وی گفت: در اتفاقات اخیر اقدامات خطرناکی در مورد جوانان محلات، شبکه‌سازی، شعارنویسی و عادی سازی بی‌حجابی روی داد و منافقان و سازمان مجاهدین نقش بسیار مهمی در شهرهای مختلف داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به لزوم امیدبخشی در جامعه از سوی مدیران و مسؤولان، بیان کرد:  باید حقایق مهم و اقدامات دولت در دهه فجر تبیین و اطلاع‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول