اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انعقاد تفاهم‌نامه بین زنجان و اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان

استاندار زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای برقراری ارتباطات مشخص بین زنجان و اتاق بازرگانی بانوان پیشاور خبر داد و افزود: حوزه‌های فعالیت این ارتباطات شامل کشاورزی، صنایع پایین دستی کشاورزی، شاخه‌های مختلف هنر، معدن و در نهایت حوزه «IT» مشخص شده است که قرار است این ارتباطات توسط کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی زنجان مدیریت و هماهنگ شود.

انعقاد تفاهم‌نامه بین زنجان و اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رئیس و نائیب رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان در کنفرانس زنان تاثیرگذار که در تهران برگزار شد، حضور یافته بودند، اظهار کرد: با توجه به اینکه این اشخاص در یک اتاق بازرگانی مختص بانوان فعال هستند درصدد بودیم که از تجربیات آن‌ها استفاده کنیم.

استاندار زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای برقراری ارتباطات مشخص بین زنجان و اتاق بازرگانی بانوان پیشاور خبر داد و افزود: حوزه‌های فعالیت این ارتباطات شامل کشاورزی، صنایع پایین دستی کشاورزی، شاخه‌های مختلف هنر، معدن و در نهایت حوزه it مشخص شده است که قرار است این ارتباطات توسط کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی زنجان مدیریت و هماهنگ شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به امور بانوان توانمند فعال در حوزه اقتصاد تصریح کرد: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

افشارچی با تاکید بر ضرورت پررنگ شدن حضور بانوان کارآفرین در عرصه گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر فصل تخصیص اعتبارات تبصره 16 و 18 است، این مهم باید در اسرع وقت ساماندهی شود بنابراین در آینده نزدیک جلسه‌ای با بانوان کارآفرین برگزار می‌شود.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول