اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعلام برنامه‌های دهه فجر شهرستان ورامین

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از اعلام برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان خبر داد.

اعلام برنامه‌های دهه فجر شهرستان ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، اظهار کرد: دشمنان در چند ماه اخیر سعی کردند مردم را در مقابل نظام قرار دهند اما اکنون می بینیم در فرانسه و فلسطین اشغالی قضیه برعکس شده است و آن‌ها امروز باید پاسخگوی مطالبات مردم خود باشند.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان ورامین از روز ۱۲ بهمن با راه اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره) در سطح شهر ورامین آغاز خواهد شد و با اجرای این حرکت پرشور موج آفرینی شروع این رویداد در دیار ۱۵ خرداد شکل خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین تصریح کرد: نورافشانی شب ۲۲ بهمن در سال جاری و ایجاد موج نشاط و سردادن ندای تکبیر دشمن‌شکن یکی دیگر از ویژه برنامه‌های این ستاد است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی ادامه داد: در مساجد ۱۰ برنامه محوری در ده شب در شهر و روستاها پیش بینی شده است و سخنرانان ویژه‌ای در این زمینه حضور خواهند یافت تا ضمن سخنرانی در راستای جهاد تبیین گام برداشته شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران خلاقیت و ایده پروری را لازمه دهه فجر امسال و خصوصا مبحث بزرگ و تاثیرگذار جهاد تبیین دانست و بیان کرد: ورامین در حوزه اجرای برنامه انقلاب پیش رو و دارای ایده و خلاقیت بوده است و هم اکنون نیز در قالب ۳۰ پرچم ۶۰ دست آورد کشوری و بومی را ارائه نموده است که می‌توان در فضای رسانه و فجازی برای تبیین شبهات و تهاجم دشمنان استفاده کرد.

حجت الاسلام محمودی در پایان مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ورامین را از میدان امام حسین(ع)، میدان امام خمینی(ره) و سپس مقابل مسجد جامع تاریخی ورامین عنوان و بیان کرد که در این مسیر غرفه‌های جذاب و خوبی برپا خواهد شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول