اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سپاه پاسداران یک نیروی قدرتمند بین‌المللی و برخاسته از دل مردم است

امام‌جمعه فریمان با محکوم کردن اقدام مذبوحانه اخیر اتحادیه اروپا، گفت: امروز شاهدیم سپاه پاسداران تنها سپاهِ انقلاب اسلامی ایران نیست، بلکه یک نیروی قدرتمند بین‌المللی است که برخاسته از دل مردم و در زیر پرچم ولایت گام برمی‌دارد.

سپاه پاسداران یک نیروی قدرتمند بین‌المللی و برخاسته از دل مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد، حجت‌الاسلام سید مهدی معلمی در رزمایش کمک‌های مؤمنانه و اهدای ۳۲ سری جهیزیه به مزدوجین جوان فریمانی که به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه کارنامه درخشانی در طول ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی از خود نشان داده است و دشمن تمرکز خود را برای ضعیف کردن این نهاد مقدس برآمده از بتن مردم به کار بسته است.

امام‌جمعه فریمان ادامه داد: امروز شاهدیم که سپاه پاسداران تنها سپاه انقلاب اسلامی ایران نیست، بلکه یک نیروی قدرتمند بین‌المللی است که در کشورهای مختلف دنیا در جهت مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و زیر پرچم ولایت گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به اقدام مذبوحانه اخیر اتحادیه اروپا در روزهای اخیر در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکوم کردن این اقدام قبیح و ناپسند، بیان کرد: این اقدام کینه‌توزانه  اتحادیه اروپا نسبت به سپاه چیز جدیدی نیست و در زمان‌های گذشته نیز شاهد این‌گونه حرکات مذبوحانه دشمنان علیه سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

معلمی تأکید کرد: این‌گونه ناسزاگویی نه‌تنها باعث ضعیف شدن سپاه نمی‌شود، بلکه باعث قوی‌تر شدن، رشد و پویایی و روبه‌جلو حرکت کردن این نهاد مقدس و مردمی می‌شود.

امام‌جمعه فریمان همچنین به نقش جهاد تبیین  و اهمیت آن  پرداخت و تأکید کرد: وظیفه‌داریم نسبت به مسئله تبیین برای نسل جوان به جد کارکنیم چراکه امروز خط مقدم جبهه مبارزه با دشمنان،  "جهاد تبیین است".

وی با اشاره به اینکه امروز اگر کسی بتواند پاسخ درست به شبهه‌ای را بدهد  نبایستی تأخیر کند، یادآور شد: بایستی در جهاد تبیین، نسبت  به آگاهی بخشی به جامعه به‌خصوص جوانان در خصوص دشمنی و دروغ‌پردازی و شبهه‌افکنی‌های دشمنان  اقدام و دست آوردهای انقلاب اسلامی را نیز برای افراد جامعه هدف بیان کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول