اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهاست

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از این بستر برای اطلاع رسانی و روشنگری استفاده کرد.

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ در آستانه دهه فجر جلسه قرارگاه فرهنگی و رسانه‌ای صبح امروز با حضور عباس بابایی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و جمعی از مسوولین و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان زنجان برگزار شد.
در این جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: در اتفاقات اخیر شاهد آن بودیم دشمن با تمام توان و ظرفیت خود برای برهم زدن آرامش ملت ایران وارد میدان شد و این مردم هوشیار و با بصیرت از فتنه‌های دشمن آگاه و صف خود را از دشمن جدا کردند.
بابایی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر درصد قابل توجهی از فضای مجازی در دست دشمن بود، گفت: در چنین شرایطی دشمن با شکست مواجه شد و مردم غیور ایران از انقلاب خود دفاع کردند.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با تاکید براینکه امسال دهه فجر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و ویژگی خاصی دارد، عنوان کرد: دشمن اخیرا درصدد ایجاد موج و تکانه‌هایی علیه انقلاب بود که خوشبختانه نتوانست به اهداف شوم خود برسد.
وی با بیان اینکه راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه مهر تایید برای حمایت از انقلاب، ولایت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) است، گفت: امروز مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها نشان دادن اقدامات، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روز افزون انقلاب بزرگ اسلامی است.
بابایی با بیان اینکه امروز در حال جنگ به روش نرم هستیم و دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده است، افزود: رسانه‌ها در خط مقدم قرار دارند و باید با تمام ظرفیت برای اطلاع رسانی و گفتن وقایع و حقایق اهتمام نمایند.
وی با اشاره به اینکه جنگ،جنگ رسانه‌ای است و مدیریت رسانه بسیار مهم است، عنوان کرد: امروز امید آفرینی در جامعه حائز اهمیت است و باید طرفداران و حامیان انقلاب اسلامی که بی نظیر و کثیر هستند را پای کار بیاوریم.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با سه رویکرد امیدآفرینی، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد تبیین برگزار می شود، تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت و بستر برای جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری براین موضوع تاکید دارند و می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.
بابایی با بیان اینکه شاهد برخی مشکلات و گلایه مندی هایی در جامعه هستیم که به حق است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این دولت انقلابی با تمام توان در حال تلاش برای حل این مشکلات است و نمیتوان عملکرد مثبت دولت را نادیده گرفت و دشمن متوجه این موفقیت ها شده است و این اتفاقات اخیر نشان دهنده ترس دشمن از ایران قوی است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول