اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

الهیان: عقب‌نشینی اروپایی‌ها از تحریم سپاه به دلیل مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مواضع اصولی و پافشاری بر مواضع انقلابی از سوی جمهوری اسلامی ایران باعث شد اتحادیه اروپایی از تحریم سپاه عقب‌نشینی کند.

الهیان: عقب‌نشینی اروپایی‌ها از تحریم سپاه به دلیل مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران بود

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: عقب‌نشینی اتحادیه اروپا از تحریم سپاه به خاطر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران و پافشاری بر مواضع انقلابی توسط مجموعه نظام بود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی با تدوین طرح اقدام متناسب و متناظر تحریم سپاه توسط اروپا مواضع انقلابی خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رخ اروپایی‌ها کشید و به همگان نشان داد که حامی این نهاد انقلابی در همه شرایط و لحظه‌ها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس در جلسه روز گذشته خود حمایت همه‌جانبه‌شان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند و چه در این مورد و چه در موارد دیگر همیشه مجلس شورای اسلامی حامی و پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

الهیان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نقشه موثری در مبارزه با تروریسم و مقابله با داعش داشته و رشادت‌های نیروهای سپاه بود که توانست تروریست‌ها را در منطقه شکست دهد و این مسئله امروز در سراسر جهان بر هیچکس پوشیده نیست و همگان نسبت به آن آگاه هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: تحریم سپاه یک رسوایی برای اروپایی‌ها بود و اگر دست به چنین کاری می‌زدند افکار عمومی نسبت به این اقدام اروپایی‌ها واکنش نشان می‌دادند.

الهیان خاطرنشان کرد: مصوبه پارلمان اروپا در تحریم سپاه مبنای حقوقی نداشت و تنها یک رفتار سیاسی بود که تحت تاثیر و فشار گروهک تروریستی منافقین انجام شد.

پایان پیام/ ت 194

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول