اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اقدام سخیف پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی

نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به اقدام سخیف پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی گفت: اگر پیش‌نویس تروریست خواندن سپاه به تایید پارلمان برسد، در هر نقطه‌ای که محل اجتماع آنها باشد، مورد تهدید سپاه خواهند بود.

اقدام سخیف پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی

به گزارش فارس، پرویز سروری در نطق پیش  از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر گفت: امروز اتحادیه اروپا بر خلاف منشور سازمان ملل متحد نیز عمل نکرد و سپاه را گروهی تروریستی قلمداد کرد.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران  ادامه داد: دیدیم کسانی که نظام نابرابر را خلق کردند، بدون اجازه منشور سازمان ملل، در عراق یک میلیون نفر را از بین بردند، قدرتمندان احساس می کردند باید بر دنیا حکومت کنند، قدرت نظام جمهوری اسلامی از نوع قدرت آنها نبود و تلاش داشت این قدرت را به مردم منتقل کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: چرا امروز سپاه مورد تهدید قرار می گیرد؟ دلیل آن این است که توانست قدرت را به مردم منتقل کند و در برابر قدرت نظامی پنج کشور، مدل قدرت بازدارندگی را خلق کند و طبیعی است که هیچ کشوری در برابر آنها پاسخگو نبود اما سپاه کوچکترین گروه ها را در برابر قدرت بزرگ آنها به پیروزی رساند.

 سروری اضافه کرد: حزب الله لبنان در برابر ارتش اسرائیل به پیروزی رسید، انصارالله در برابر قدرت پوشالی عربستان سعودی ایستاد و آنها را ناچار به عقب نشینی کرد و حشد الشعبی در برابر قدرت دنیای آن روز ایستاد و این نشان داد که تولید قدرت در مردم چه اثری دارد. 

وی با بیان اینکه ناتوی مقاومت در منطقه شکل گرفت، گفت: این نیروها به گونه ای عمل کردند که قدرت ها ناچار به عقب نشینی شدند، قدرت بازدارندگی توانست دولت شیعه را زیر چتر قدرت نظامی آمریکا به قدرت برساند.

به گفته سروری، مراکز معتبر نظرسنجی در دنیا ارتش هایی که این پیش نویس مفتضحانه را تهیه کردند، به نظرسنجی بگذارند تا مردم بگویند که کدام گروه ها تروریستی و کدام محبوب مردم هستند.

 سروری  با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران در بین مردم ما ایجاد وحشت نمی کند و در بحران هایی همچون سیل، زلزله و کرونا خود را فدای مردم می کنند تا سلامت را به مردم هدیه دهند، گفت: گروه های تروریستی همواره مقابل مردم هستند اما سپاه در خدمت مردم است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول