اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

متکی: اتحادیه اروپا خطای راهبردی پارلمان درباره سپاه پاسداران را جبران کند

منوچهر متکی گفت: اتحادیه اروپا باید خطای راهبردی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جبران کند و در صورت عدم تصحیح رویکرد غلط ، اروپا بایدمنتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد.

متکی: اتحادیه اروپا خطای راهبردی پارلمان درباره سپاه پاسداران را جبران کند

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصول‌گرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در رابطه با خطای راهبردی پارلمان اروپا گفت: اتحادیه اروپا خطای راهبردی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جبران نماید و در صورت عدم تصحیح رویکرد غلط ، اروپا بایدمنتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد.

متکی در ادامه در رابطه با موضوعات مطرح شده در هشتاد و یکمین نشست هیات عالی شورای وحدت هم گفت: در این نشست انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و شرایط کشور را بررسی کردیم و برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت بالا جزو اهداف و چشم انداز شورای وحدت قرار گرفت.

سخنگوی شورای وحدت در ادامه گفت: ما در این نشست بر ایفای نقش عوامل موثر در انتخابات از جمله حضور فعالان سیاسی، احزاب واقشار مختلف ونهایتا مشارکت تعیین کننده مردم و پاسخ کوبنده آنان به اغتشاشات اخیر تاکید کردیم.

متکی در پایان گفت: برگزاری همایش شورای وحدت در استان سیستان و بلوچستان و گزارش هیات اعزامی به این همایش وتشکیل پارلمان شورای وحدت در زاهدان بخش پایانی دستورجلسه هیات عالی شورای وحدت بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول