اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دخالت برخی نمایندگان در آینده تیم فوتبال صنعت نفت

سرنوشت کرسی مدیریتی باشگاه صنعت نفت آبادان به اعمال نفوذ، دخالت و فشارهای سیاسی گره خورده است.

دخالت برخی نمایندگان در آینده تیم فوتبال صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت از تغییرات مدیریتی در باشگاه صنعت نفت می‌گذرد، شواهد و منابع خبر از اعمال نفوذ برخی سیاسیون از جمله یکی از نمایندگان مردم آبادان برای باز گرداندن مدیرعامل برکنار شده این باشگاه می‌دهند‌‌.

انفعال هیات مدیره نفتی‌ها در انتخاب‌ سریع و صحیح مدیرعامل، فضای مناسب را برای سوء استفاده سیاسیون از اوضاع نابسامان این باشگاه ایجاد کرده و همین موضوع هواداران صنفت نفت آبادان را نگران بازگشت ناکارآمدی و پسرفت به این باشگاه کرده است.

در جایی که باشگاه صنعت نفت آبادان در منجلابی از مشکلات مالی و مدیریتی غرق بود و هواداران این تیم بارها در تجمع مقابل دفتر نمایندگان مردم آبادان در مجلس خواهان پیگیری وضعیت این باشگاه بودند، نتیجه‌ای حاصل نشد، اما اکنون که پای گماردن مهره‌های سیاسی در این باشگاه به میان آمده، این قشر از سیاسیون فعال‌تر از همیشه در صحنه حضور دارند.

نمایندگان مردم آبادان در خانه ملت باید متوجه باشند که وظیفه‌شان، صیانت از خواست مردم و تلاش برای اعتلای حوزه انتخابیه خود در همه حوزه‌ها از جمله ورزش است و اگر در اندیشه خدمتی ماندگار و صادقانه هستند، از مدیرانی که عملکردشان سبب افول یکی از معدود دلخوشی‌های مردم این شهر است، دست شسته و شایسته سالاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول