اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری جشنواره آرای قضایی برای احکام جایگزین

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره آرای قضایی گفت: ترویج استفاده از نهادهای ارفاقی با رویکرد کاهش جمعیت کیفری و اصلاح مجرمین است.

برگزاری جشنواره آرای قضایی برای احکام جایگزین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد تقی فتحی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای گام پنجم برنامه "ترویج استفاده از نهادهای ارفاقی با رویکرد کاهش  جمعیت کیفری و اصلاح مجرمین کمیته بررسی آرای صادره قضات استان در زمینه تأسیسات حبس زدا و مجازات‌های جایگزین حبس آرای برتر و اثر بخش را در سال 1401 اعلام کرد.

 وی ضمن تشریح خواستگاه نهادهای ارفاقی در نظام نوین سیاست جنایی به ابعاد اقدامات پیشگیرانه واکنشی اصلاح مدار در نظام قضائی و اهتمام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان برای ترویج نهادهای ارفاقی و اقدامات عدیده اجرایی در این باره اشاره کرد.
وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره آرای قضایی فرصت مغتنمی است که در نتیجه آن، عمل و نظر حقوقی به هم نزدیکتر شده و نقش رویه قضایی در سازندگی نظام حقوقی به منصه ظهور رسانده شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان خاطر نشان کرد :در نتیجه بررسی‌های انجام شده از سوی کمیته بررسی آرای دادگستری استان،  آقایان محمد مهدی محمدی رئیس شعبه 107 کیفری دو زنجان  صدور حکم خدمات عمومی رایگان و تعلیق اجرای مجازات  و حمید محمدی رئیس شعبه اول دادگاه بخش چورزق  شهرستان طارم ص تعویق صدور حکم ، مشترکا موفق  به کسب عنوان برتر آرای قضایی توسط آنها شده است.

پایان پیام/7300۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول