اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

با حضور یکی از مؤلفین کتب درسی/ کارگاه تأمین راهبران آموزشی قرآن در مدارس کهگیلویه برگزار شد

آموزش و پرورش کهگیلویه طی اقدام خلاقانه‌ای برای تربیت و تأمین راهبران آموزشی درس قرآن کریم در مقطع ابتدایی و متوسطه اول اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی کرد.

با حضور یکی از مؤلفین کتب درسی/ کارگاه تأمین راهبران آموزشی قرآن در مدارس کهگیلویه برگزار شد

فریدون فاطمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از برگزاری کارگاه تخصصی ویژه راهبران آموزشی و تعدادی از معلمان جوان و با انگیزه به جهت تامین نیروهای ویژه و تخصصی در آموزش درس قرآن کریم در مدارس این شهرستان خبر داد و در باب اهمیت برگزاری این کارگاه اظهار کرد::با توجه به نشست‌ها و جلسات متعددی که با کارشناسان آموزش قرآن کریم صورت گرفت، اهمیت درس قرآن کریم به وضوح مشهود شد.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت افزود:  استفاده از ظرفیت و پتانسیل مولفان کتب درسی به جهت تربیت و تامین نیروی تخصصی در حوزه آموزش قرآن کریم می‌تواند به احیا و تقویت این کتاب ارزشمند کمک زیادی کند.

وی گفت: در همین راستا تعدادی از همکاران فرهنگی جوان و باانگیزه و دغدغه‌مند در حوزه آموزش ابتدایی و متوسطه اول شناسایی و به این کارگاه دعوت شد.

فاطمی زاده ضمن تشکر و قدردانی از عوامل برگزاری این کارگاه بیان کرد: این کارگاه با حضور دکتر سعید خدائیان استاد دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص فلسفه تعلیم و تربیت و به مدت دو روز برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت از محتوای ارائه شده در این کارگاه دو روزه گفت: در این کارگاه آشنایی با شیوه‌های صحیح آموزش قرآن، بررسی تغییرات کتب درسی در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول، بررسی کتب قرآن شش پایه ابتدایی، توزیع محتوای رسانه‌ای صوتی و متنی که لازمه کار آموزش قرآن است از جمله محتوای این دوره بود.

فاطمی‌زاده کارکرد‌های این دوره آموزشی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: به آموزگاران حاضر در کارگاه گواهی مهارت‌آموزی درس قرآن ارائه می‌شود و به جهت توانمندسازی سایر همکاران شهرستان به مدارس شهری و روستایی مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول