اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس فکری برای مدیریت تبلیغات اسلامی زرین دشت بکند

امام جمعه زرین دشت گفت: با عنایت به اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی در برهه حساس کنونی که دشمنان برای تقویت جریان تحریف وارد میدان شده اند، لازم است تا مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس هر چه سریعتر نسبت به معرفی رییس جدید این سازمان در زرین دشت اقدام اقدام کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس فکری برای مدیریت تبلیغات اسلامی زرین دشت بکند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرین دشت، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه زرین دشت با توجه به در پیش بودن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی از مدیر کل تبلیغات اسلامی خواست تا هر چه سریعتر نسبت به معرفی مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه باید جشنهای۴۴ سالگی امسال انقلاب هر چه باشکوهتر و باکیفیت تر برگزار شود، ابراز کرد: دو رویکرد، "کتمان" و "تحریف" یکی از راهبردهای اصلی دشمنان این نظام است که در برابر عظمت واقعه انقلاب اسلامی قرار داده شده است، از این رو ذکر ایام الله و جهاد تبیین دو راهبرد مقابله در برابر دشمن است. 

خطیب جمعه زرین دشت با یادآوری اینکه از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تا به‌امروز، دشمنان تلاش کرده‌اند تا با روش‌های مختلف، نقاط قوت نهضتِ انقلابی مردم ایران از جمله ایام‌الله را کتمان و انکار کنند، متذکر شد: در مقابل راهبرد جنگ تمام عیار جریان باطل، نیروهای مومن و انقلابی و حزب‌اللهی چه وظیفه‌ای دارند؟ ما در این مبارزه تاریخی جریان حق و باطل، چه رسالتی داریم و چگونه باید عمل کنیم؟

حجت الاسلام دروند پور با اشاره به آیه شریفه «ذَکِّرهُم بِأَیّامِ الله» به‌مؤمنان «ایام‌الله» را یادآوری کن، عنوان کرد: «اهمیّت ایّام‌الله در اینجا معلوم میشود که موسی پیامبر عظیم‌الشأن الهی مأمور است که ایّام‌الله را به‌یاد مردم بیاورد و در ادامه میفرماید: إِنَّ فی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبّارٍ شَکورٍ. ایّام‌الله آیه‌اند، نشانه‌اند، دلیل راهند. برای چه کسانی؟ برای کسانی که دو صفت صبّار و شکورند را دارند. 

آرمان های انقلاب در بین رویش های جدید انقلاب به درستی تبیین شود

او در ادامه بر لزوم توجه بیشتر به مناسبت های انقلاب اسلامی خصوصا دهه مبارکه فجر شد و افزود: بنده به شهردار حاجی آباد و رییس آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت توصیه میکنم تا نسبت به فضا سازی و آدین بندی سطح شهر و مدارس در ایام دهه فجر اهتمام بیشتری داشته باشند تا اهداف و آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی به درستی در بین رویش های جدید انقلاب به درستی تبیین شود. 

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان زرین دشت از فرماندار این شهرستان نیز خواست تا با برنامه ریزی مدون در برنامه های این دهه، حضور ادارات این شهرستان را پررنگ کند و از روحانیون و طلاب این شهرستان نیز خواست تا وظیفه راهبری و تبیین را به عهده بگیرند.

ضرورت کار تشکیلاتی برای گرامیداشت چهل و چهارمین بهار انقلاب

او ضمن انتقاد از وضعیت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان که در حال حاضر فاقد مدیریت است، تصریح کرد: بنده بارها به مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان متذکر شده ام و الان هم همین مطلب را بیان میکنم که در ایام خاصی همچون دهه فجر و ۲۲ بهمن قرار داریم که همین موضوع بر حساسیت ویژه این مناسبت و ضرورت برنامه ریزی و کار فرهنگی تشکیلاتی می افزاید. 

حجت الاسلام دروند پور ابراز امیدواری کرد که مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با عنایت به اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی در برهه حساس کنونی که دشمنان برای تقویت جریان تحریف وارد میدان شده اند، هر چه سریعتر نسبت به معرفی رییس جدید این سازمان در زرین دشت اقدام اقدام کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول