اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برپایی نمایشگاه محصولات مددجویان فارس در دهه فجر

مدیرکل امداد فارس گفت: جهت توانمندسازی مددجویان فعال در حوزه مشاغل خانگی، در دهه فجر امسال نمایشگاه‌هایی در 7 منطقه استان برپا می شود.

برپایی نمایشگاه محصولات مددجویان فارس در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی موصلی، از برپایی 7 نمایشگاه اختصاصی جهت عرضه و فروش محصولات تولیدی مددجویان در دهه فجر امسال خبر داد.

او با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد، بازاریابی و آشنایی مددجویان با این روشها ست؛ افزود: شرکت در نمایشگاه های مختلف، نقش بسزایی در پیشبرد این امر دارد و نمایشگاه ها می توانند بهترین مکان برای عرضه هنر و توانایی مددجویان باشند.

موصلی اضافه کرد: مددجویان غالبا از سرمایه مورد نیاز جهت توسعه کسب و کار خود بهره مند نیستند و در همین راستا استمرار این نمایشگاه ها می تواند مؤثر باشد.

مدیرکل امداد فارس با تاکید بر اینکه ارتقا و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و حمایت از آنان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ افزود: برگزاری نمایشگاه های مشاغل خانگی در معرفی توانمندی فعالان این حوزه مؤثر و موجب افزایش فروش محصولات آنها می شود.

وی در پایان گفت: در دهه فجر امسال 7 نمایشگاه مشاغل خانگی در 7 منطقه استان برپا می شود که در همین راستا نیازمند حمایت سایر سازمان ها جهت برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه ها هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول