اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد در انتظار دهه فجری متفاوت/ از اعزام ۱۲۰۰ نفر به اردوی راهیان نور تا میزبانی جشنواره فیلم فجر

در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر به بیان برنامه‌های خود پرداختند.

کهگیلویه و بویراحمد در انتظار دهه فجری متفاوت/ از اعزام ۱۲۰۰ نفر به اردوی راهیان نور تا میزبانی جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به ریاست نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و کمیته‌ها به ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر پرداختند.

حسنعلی عزت‌خواه از برگزاری سرود دانش‌آموزی با حضور ۱۳۷۵ دانش آموز برای روز ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه روایتگری، مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: ۲۵۰دانش‌آموز دختر متوسطه دوم به اردوی راهیان نور اعزام شدند که با تغییر و تحول در آموزش و پرورش دانش‌اموزان با مقوله و فرهنگ شهید و شهادت آشنا شوند.

در ادامه سرهنگ سعید برومندزاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سپاه فتح استان در دهه فجر ۱۵۰ برنامه در چهار محور جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی، فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد امیدآفرینی در دست اجرا دارد. 

وی عنوان کرد: همچنین طی این ایام ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر به منطقه عملیاتی راهیان نور اعزام می‌شوند.

همچنین امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر خبر داد و گفت: ارشاد برنامه‌های فرهنگ و هنری خود را در تمام مناطق استان از جمله مناطق روستایی و پر جمعیت برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان از ۱۷ تا ۲۳ بهمن میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود و در این بازده زمانی ۲۴ فیلم برتر جشنواره همزمان با سراسر کشور اکران می‌شود.

وی برگزاری جشنواره موسیقی فجر را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و عنوان کرد: جشنواره هنرهای تجسمی، برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب و مسابقه قاب افتخار دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر است.

امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: کمیته رسانه ملی به مدت ۱۲ شب در شهرستان‌‌های استان به ویژه مناطق دور دست برنامه‌های انقلابی با رویکرد امیدآفرینی، شادی بخش و بیان دستاوردها برگزار می‌کند.

وی از پخش مستندهای تاریخ انقلاب اسلامی در دهه فجر خبر داد و گفت: فیلم‌های سینمایی با موضوع انقلاب اسلامی از شبکه استانی دنا پخش می‌شود.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) به برنامه‌های این نهاد حمایتی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر ۴ هزار خدمت شامل توزیع یک هزار و ۹۲۰ کالای ضروری مثل آبگرمکن، ۲۳۰ سری جهیزیه و یک هزار مورد گازکشی با اعتبار ۷۰۱ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی یکسال دولت سیزدهم کمیته امداد حضرت امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب ۲۸۴ هزار خدمت شامل خدمات معیشتی، اشتغال، مسکن و جهیزیه خدمت ارائه شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول