اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری بیش از 650 برنامه مذهبی و علوم قرآنی خراسان جنوبی در دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ۲۵ عنوان برنامه محوری دهه فجر این سازمان گفت: از سوی هیئت‌های مذهبی بیش از ۵۰۰ برنامه عمومی و تشکل‌های قرآنی استان نیز ۱۵۰ برنامه شاخص پیش‌بینی شده است.

برگزاری بیش از 650 برنامه مذهبی و علوم قرآنی خراسان جنوبی در دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر، خورشیدی است که به زودی نورش عالم‌گیر خواهد شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی بر پایه خون شهدا بنا شده است و اگر امروز جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی گرفته می‌شود به برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت ملی ست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نزدیکترین حرکت و جنبش به دین مبین اسلام است و از وعده های الهی بود که مژده آن به بشریت داده شد.

حجت‌الاسلام رضایی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی هدفمندی است که برای رسیدن به اهداف و آرمانهای خودش در حال حرکت بوده و به بسیاری از کشورها از جمله محور مقاومت صادر شده است.

وی خاطرنشانکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از فتنه ها مصون نبوده و نه تنها با این فتنه ها قطار انقلاب متوقف نشده بلکه نظام ما با قدرت به مسیر الهی گونه‌اش ادامه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:در فتنه اخیر جنگ احزاب رسانه ای بر علیه انقلاب اسلامی راه اندازی شد که به نتیجه نرسید و انشاالله پرچم این انقلاب به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی طی دهه فجر متذکر شد: در این مدت شاهد فعالیت بیش از هزار نفر مبلغ خواهر و برادر، فعالیت بیش از ۸۰۰ هیئت مذهبی به صورت مستقیم، فعالیت ۱۲۰ تشکل مذهبی، فعالیت بیش از ۲۰۰ موسسه قرآنی و فعالیت بیش از ۵۰۰ مداح خواهیم بود.

وی عنوان کرد: دو کمیته در تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی  پیش‌بینی شده که شامل کمیته قرآن و عترت و کمیته انجمن‌های اسلامی و هیئت‌های مذهبی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: ۱۵۰ برنامه شاخص توسط تشکل‌های قرآنی پیش‌بینی شده که شامل برگزاری محافل محوری قرآن و عترت، محافل انس با قرآن، جشنواره های کودک و نوجوان، اجرای مسابقات قرآنی و سایر موارد می‌شود.

حجت الاسلام رضایی افزود: از سوی هیئت‌های مذهبی نیز بیش از ۵۰۰ برنامه عمومی برای اجرا پیش‌بینی شده است که شامل پویش کوچه های انقلاب، اجرای برنامه‌های جشن انقلاب، استفاده از ظرفیت مبلغین و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، جهاد تبیین، سبک زندگی، برپایی موکب فعالیت خاص و ویژه در فضای مجازی و رسانه، کمک‌های مومنانه، پویش نصب پرچم ایران می باشد.

وی با بیان این‌که مجموعا ۲۵ عنوان برنامه طی دهه فجر در کمیته‌های تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی پیش‌بینی شده، اظهار کرد: دیدار با علمای اهل سنت و برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه برای خواهران اهل سنت اسدیه از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان طی دهه فجر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد جامع شهرستانها و روستاهای استان نیز همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی خاطرشنان کرد: در خراسان‌جنوبی برای برگزاری اعتکاف ۲۰۵ مسجد اعلام آمادگی کرده‌اند و از ابتدای هفته ثبت نام حضوری از معتکفین دارند.

پایان پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول