اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دولت گذشته میزان گازی که باید ذخیره می‌‎کرد را مصرف کرد!

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمبود گاز در کشور وجود ندارد، گفت: امروز مسئله مدیریت مصرف گاز ضروری است چرا که در دولت گذشته میزان گازی که باید صرفه جویی می‌شد مصرف شده است.

دولت گذشته میزان گازی که باید ذخیره می‌‎کرد را مصرف کرد!

علی حدادی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص افزایش تعداد نمایندگان استان البرز، گفت: در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها براساس قانون بررسی‌های که داریم انجام می‌دهیم ازجمله اصلاح قانون انتخابات مجلس و افزایش تعداد نمایندگان را در کمیسیون مورد بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه باتوجه به پیگیر‌ی‌های صورت گرفته تعداد ۳ نماینده به استان البرز اضافه می‌شود اما در خواست ما باتوجه به جمعیت ۶ نماینده بود، افزود: تعداد ۳ نماینده در کمیسیون  مصوب شده و باید در صحن هم مطرح شود.

افزایش ظرفیت نمایندگان البرز در بهارستان مشمول انتخابات سال ۱۴۰۶ خواهد شد، چرا که برای انتخابات پیش رو مدت زمانی کافی جهت اجرای تحولات وجود ندارد.

 

این مقام مسوُول در خصوص اینکه افزایش تعداد  نمایندگان به این دوره می‌رسد یا خیر، گفت:  باتوجه به فرصتی باقی مانده بخش مهم برنامه هفتم و لایحه بودجه را در صحن مجلس داریم، احتمال اینکه به این دوره نرسد است اما برای دوره آینده افزایش تعداد نمایندگان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پیگیری جدی را به عنوان کمیسیون خواهیم داشت.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری به اجرای پروژه درمانی در شهرستان طالقان اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان طالقان نیمه تمام است امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

حدادی در ادامه به مسئله گازرسانی به روستاهای شهرستان‌های دور افتاده حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: گازرسانی در سطح شهرستان نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ تکمیل شده، در این میان تنها یک روستا در شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد که از نعمت گاز محروم است.

وی با تأکید بر اینکه گاز مورد نیاز کشور وجود دارد و در این زمینه کمبودی نداریم، اظهار کرد: متاسفانه در دولت گذشته بخش زیادی از گازی که باید ذخیره سازی شود، مصرف شد و این باعث چالش و بحران امروز شده است.

میزان گازی که در دولت امید باید ذخیره سازی می‌شد، مصرف شده است؛ کمبودی در حوزه گاز نداریم اما مدیریت مصرف به منظور رفع مشکلات گذشته ضروری است.

 

حدادی تصریح کرد: هنگامی که گاز صنایع قطع می‌شود تا تا وصل مجدد آن مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند که باید تدابیری اندیشه شود.

وی در خصوص وضعیت درمانی طالقانی، گفت: بیمارستان طالقان نیمه تمام است امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد، ۳۰ میلیارد از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و ۱۵ میلیارد تومان از وزارت بهداشت برای موضوع بیمارستان تخصیص پیدا کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری به توهین مقدسات از سوی دشمنان اشاره کرد و ضمن محکوم کردن این قبیل اقدامات اخیرا از سوی کشورهای غربی رخ می‌دهد، اضافه کرد: بدون شک ما این حرکت را محکوم می‌کنیم و آنچه که در محتوا قرآن هست استکبارستیزی و مبارزه با ظلم است.

وی با بیان اینکه سندراهبری آمریکا که بیش از ۴۶صفحه است منتشر شده است، افزود: در این سند اضمحلال درون حاکمیت آمریکا و فروپاشی رژیم غاصب صهونیستی را مشاهده می‌کنیم.

حدادی با اشاره به اینکه کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه، استعمار پیر انگلیس، آلمان هر کدام از این کشورها در ۴۴ سال گذشته در طی ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه توطئه، دسیسه‌ و مبارزه جدی با مردم داشتند، گفت: اینها ادعای آزادی بیان دارند ولی تحمل کوچک‌ترین انتقاد را نداشته و ندارند به محضی که انتقاد می‌شود برخورد‌های جدی و خشونت آمیزی را انجام می‌دهند.

این مقام مسوُول با اشاره به وصیت نامه سیاسی امام خمینی (ره)، گفت: در وصیت‌نامه تاکید شده به اینکه رمز پیروزی انگیزه الهی و وحدت کلمه است. 

کشورهای اروپایی طی چند دهه گذشته همواره علیه جمهوری اسلامی ایران در حال توطئه چینی هستند؛ این‌‌ها آزادی بیان را تنها یک شعار می‌دانند و در عمل کوچکترین اعتقاد و اقدام مثبتی در این خصوص ندارند.

 

وی ادامه داد: تلاش اینها ایجاد تفرقه افکنی در داخل کشور و در راستای مبارزه با مردم ایران اسلامی که با اعتقاد و باور ایستادگی خودشان را داشتند، حرکت‌های این چنینی را دارند قطعا محکوم می‌شوند.

حدادی در خصوص حمله به سفارت آذربایجان، گفت: سفارت آذربایجان را یک عده‌ای می‌‌خواهند موج سواری کنند و این موضوع شخصی بوده و این حرکت را محکوم می‌کنیم و به هیچ وجه بحث، بحث سیاسی نیست، دستوری که صادر شده برخورد جدی با فرد است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول