اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توطئه‌های دشمنان را برای مردم روشن کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: توطئه‌های دشمنان را برای مردم روشن کنیم و لازمه این کار جهاد تبیین است.

توطئه‌های دشمنان را برای مردم روشن کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بهنام نظری امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی با محوریت آموزش سواد رسانه‌ای اظهار کرد: باید از  ظرفیت رسانه‌ها در تببین دستاوردهای دولت استفاده شود، در صورتی که بخواهیم خدمات و دستاوردهای انقلاب و دولت را بیان کنیم این کار باید از سمت و سوی رسانه با محوریت امیدآفرینی باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم اقدامات فاخر و خوبی را انجام داده که باید این کارها تبیین و اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: ایران اسلامی در حال حرکت به سوی قله‌های پیشرفت است و به رشد و بالندگی خود ادامه می دهد.

نظری با بیان اینکه ایران اسلامی از دستاوردهای خود در مقابل گروه 1+5 دفاع می کنند اما برخی چه در داخل و چه در خارج اجازه نمی دهند این دستاوردها به گوش مردم کشور برسد ادامه داد: باید توطئه های دشمنان را برای مردم روشن کنیم و لازمه این کار جهاد تبیین است.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر افزود: ستاد دهه فجر استان با ۲۵ کمیته تخصصی و ۱۲ ستاد شهرستانی و ۳۵ ستاد شهری و ۲۰۰ ستاد روستایی و عشایری و ۱۰۰ کمیته مردمی ساماندهی شده که این کمیته‌ها باید مورد توجه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی یادآور شد: گلباران بیت تاریخی امام راحل، آذین بندی و فضاسازی مدارس و اماکن عمومی، مراسم مهمانی لاله‌ها در ۶۴۸ نقطه همراه با تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، اکران فیلم‌های متناسب با دهه فجر، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخانی در سطح استان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام الله دهه فجر است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول