اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مردم ناهماهنگی‌ها در تعطیلی اصناف را برنمی‌تابند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مردم برخی ناهماهنگی‌ها در خصوص تعطیلی اصناف به بهانه‌های مختلف را برنمی‌تابند و حل این مسائل نیازمند نظارت و برنامه‌ریزی است.

مردم ناهماهنگی‌ها در تعطیلی اصناف را برنمی‌تابند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل صمت استان سمنان با وی، با اشاره به حجم کار وسیع در صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: مقابله با مشکلات در این بخش نیازمند کار جهادی و شبانه‌روزی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده مردم در حوزه تجارت، بحث نظارت است، افزود: مردم وجود نرخ‌های متعدد در بازار یا برخی ناهماهنگی‌ها در خصوص تعطیلی اصناف به بهانه‌های مختلف را برنمی‌تابند و حل این مسائل نیازمند نظارت و برنامه‌ریزی مدیریت شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: بحث افزایش قیمت‌ها و نظارت بر قیمت‌ها یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم استان است که مسؤولان و دستگاه‌های ذی‌ربط باید با برنامه‌ریزی مناسب، نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

مطیعی با بیان اینکه ذخیره‌سازی گاز امری زمان‌بر است، افزود: در حال حاضر، باید با امکانات موجود نسب به رفع مشکلات اقدام کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: مردم زمانی که تلاش و مدیریت مسؤولان را ببینند، با آنها همراهی می‌کنند؛ اما اگر قرار باشد مسؤولان متفاوت از مردم زندگی کنند، این را برنمی‌تابند.

مطیعی گفت: نام نیک با کار نیک ماندگار می‌شود و در برخی موارد مشکلاتی وجود دارد که قابل رفع است.

وی تصریح کرد: باید بنای ما بر خدمت باشد و اگر نتیجه مهم نیز به سرانجام هم نرسد، باید تلاش کافی صورت گیرد.

پایان پیام/74003/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول