اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

باز پس گیری ۳۱ هزار متر مربع از اراضی و نواحی شهرک های صنعتی ایلام

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان ایلام گفت: ۳۱ هزار و ۳۸۱ متر مربع از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان با برگزاری هیأت داوری طی ۶ ماه نخست سال جاری باز پس گیری شده است.

باز پس گیری ۳۱ هزار متر مربع از اراضی و نواحی شهرک های صنعتی ایلام

موسی حاتمی  مدیر عامل شهرک های صنعتی ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از آذرماه سال گذشته تا پایان آذر امسال ۶۲ مورد پرونده حقوقی و کیفری اعم از پرونده های منجر به صدور رای به شرکت پیگیری شده است.

وی افزود: ۳۱ هزار و ۳۸۱ مترمربع از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان با برگزاری هیات داوری طی ۶ ماه نخست سال جاری بازپس گیری شده است.

مدیر شهرک های صنعتی  ایلام ادامه داد: طی مدت یاد شده هیات حل اختلاف و تعیین تکلیف ۲۳ قرارداد به مساحت ۱۸۲ هزار و ۲۷۳ مترمربع از محدوده اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان را مورد بررسی قرار داد.

حاتمی ادامه داد: انتقال ۱۷ فقره سند تفکیکی و ۲۹ فقره انتقال اسناد رهنی در دفاتر اسناد رسمی را از دیگر فعالیت های صورت گرفته در حوزه حقوقی این شرکت عنوان کرد.

مدیر شهرک های صنعتی ایلام افزود: بروزرسانی جامع و کامل سامانه mis در حوزه حقوقی ، ارسال ۴۰۰ فقره اخطار شروع ساخت و ساز به طرح ها و زمین های راکد و پیگیری تشکیل هیات داوری جدید و تعیین تکلیف ۱۲ قرارداد راکد را از دیگر برنامه های اجرا شده در استان طی یکسال اخیر برشمرد.

وی  در پایان گفت: همچنین لازم به ذکر است در هیات حل اختلاف با توجه به‌ بررسی های صورت گرفته ۹ قرارداد را با مساحت ۵۷۵ هزار و ۵۶۹ مترمربع تعیین تکلیف و در ۶ مورد نیز اراضی به وسعت ۳۱ هزار و ۳۸۱ مترمربع را بازپس گیری کرد که اراضی بازپس گیری شده ارزشی به مقدار ۱۶۹ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول