اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستور دادستان قزوین برای عودت هزینه های آموزشی اخذ شده در ایام تعطیلی مدارس

دادستان عمومی و انقلاب قزوین دستور عودت هزینه های آموزشی اخذ شده مدارس در ایام تعطیلی ناشی از برودت هوا را به اداره کل آموزش و پرورش استان ابلاغ کرد.

دستور دادستان قزوین برای عودت هزینه های آموزشی اخذ شده در ایام تعطیلی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: حسب گزارشات واصله تعطیلی مدارس و مهد کودک ها به دلیل برودت هوا و بارش نزولات آسمانی در هفته های گذشته، تاثیری در کاهش هزینه های آموزشی اعم از شهریه، سرویس ایاب و ذهاب و... نداشته و این امر موجب نارضایتی خانواده ها شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حقوق خانواده ها و دانش آموزان بابت اخذ وجوه اضافی نقض شده و در راستای دستور ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و صیانت از حقوق عامه؛ به اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ابلاغ گردید؛ تا اقدامات لازم از سوی مدیران مدارس ضمن محاسبه هزینه های اخذ شده بابت تعطیلات، در صورت وصول هزینه های یاد شده به واریز کننده عودت داده شود و یا برای سال تحصیلی جدید محاسبه شود.

رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این دستور می بایست با دقت صورت گیرد و متخلفین از این دستور از باب ترک فعل و استنکاف از دستور قضایی تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول