اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح 51 پروژه در فریدن همزمان با ایام دهه فجر

فرماندار شهرستان فریدن گفت : در ایام الله مبارک دهه فجر 51 پروژه با اعتباری نزدیک به 58 میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

افتتاح 51 پروژه در فریدن همزمان با ایام دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنامه‌ها به صورت روز شمار انقلاب تدوین شده است و با توجه به میلاد امام علی (ع) در دهه فجر جشن انقلاب به طور کامل شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های دهه فجر با رویکرد جهاد تبیین و محوریت مردم با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» افزود: باید دستگاه‌های مختلف نسبت به خدمت و گره‌گشایی بیشتر و نگاهی مجاهدانه در رفع مشکلات مردم در دولت سیزدهم کوشا باشند.

عباسی  گفت: 51 پروژه با اعتبار 57 میلیارد و 388 میلیون تومان در این شهرستان در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار فریدن به سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور اشاره کرد و گفت: در این روز با نواختن زنگ انقلاب در مدرسه عمار به پیشواز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌رویم که برنامه ویژه دانش‌آموزان در این روز هم دیدنی است.

وی افزود: افتتاحیه‌هایی در بخش‌های زنده‌رود و مرکزی در حوزه جهاد کشاورزی، بیمه سلامت، مخابرات، فنی و حرفه‌ای، آموزش و پرورش، برق، شبکه و بهداشت درمان، مخابرات و بهزیستی خواهیم داشت.

عباسی اظهار داشت: وجه مردمی بودن مراسمات دهه فجر بسیار تاکید شده  و ما هم بستر و زمینه را فراهم کردیم تا مردم بتوانند حضور گسترده داشته باشند.

فرماندار فریدن تصریح کرد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که در این راستا بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های دهه فجر می‌توان به چهل و چهار بازدید از خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، افتتاح پروژه‌ها در سطح شهرستان، معرفی دستاوردهای انقلاب و برافراشتن پرچم در ادارات و حتی منازل اشاره کرد.

پایان پیام/3649/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول