اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تمام محورهای مواصلاتی اصفهان به‌جز فریدونشهر و خوانسار باز است

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: همه محورهای مواصلاتی استان به غیر از گردنه کلوسه و محور فرعی بویین میاندشت- خوانسار باز است.

تمام محورهای مواصلاتی اصفهان به‌جز فریدونشهر و خوانسار باز است

مریم تاکی رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان در پی بارش برف و باران اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و باران شدید و در بعضی از مناطق به صورت پراکنده در محورهای جنوب، غرب و شمال غرب استان گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر بارش شدید برف و مه گرفتگی را در محور شهرضا-سمیرم و سمیرم- یاسوج شاهد هستیم و در گردنه‌های خروس گلو و پشته بارش شدید برف و تا حدودی مه گرفتگی گزارش شده است.

تاکی بیان کرد: سمت غرب محورهای منتهی به استان چهارمحال و بختیاری مثل محور شهرکرد- اصفهان و شهرکرد محدوده گردنه رخ بارش شدید برف اعلام شده است.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: در شهرستان‌های بویین میاندشت، فریدن، گلپایگان، خوانسار و فریدون‌شهر بارش پراکنده برف و باران را داریم.

وی با بیان اینکه در گردنه ملااحمد در شهرستان نایین شاهد بارش برف هستیم، اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا اوایل وقت صبح فردا بارش پراکنده برف و باران را خواهیم داشت.

تاکی عنوان کرد: کاهش میدان دید و لغزندگی سطح جاده از پدیده‌هایی است که فردا صبح اول وقت انتظار داریم در محورها مشاهده شود.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: همه محورهای مواصلاتی استان به غیر از گردنه کلوسه که به خاطر بارش شدید برف مسدود است، باز است.

وی خاطرنشان کرد: سایر محورها مانند محور فرعی بویین میاندشت- خوانسار به خاطر احتمال سقوط بهمن و کولاک و فراهم نبودن شرایط تردد ایمن توسط مسؤولان شهرستان از تردد جلوگیری می‌شود.

تاکی ادامه داد: زنجیرچرخ معمولاً راننده‌ها همراه ندارند و در مقاطعی که کولاک و لغزندگی وجود دارد هم خودشان و هم سایر راننده‌ها که زنجیر چرخ همراه دارند و عوامل امدادی را دچار مشکل می‌کنند، بنابراین زنجیرچرخ را به عنوان یکی از ابزارهای ضروری در تردد زمستانی همراه داشته باشند.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه حوزه راهداری استان در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از شروع سفر از سلامت سیستم گرمایش و برف‌پاک‌کن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کنند و حتماً در مناطق برفی و یخبندان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: نیروهای راهداری در تمام محورهای استان در حالت آماده‌باش هستند و رانندگان پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول