اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نماینده مجلس: تمام منابع درآمدی دولت محقق شده است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: در گزارش ۹ ماهه امسال، منابع درآمدی دولت محقق شده و تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی مناسب به ناترازی بودجه نرسیم.

نماینده مجلس: تمام منابع درآمدی دولت محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمین علیرضا نظری امروز در شورای اداری استان که در بیت تاریخی امام راحل برگزار شد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی(ره) در ایام تاریک آن زمان و در حالی که جهان به صورت دوقطبی بود، پا به میدان گذاشت و به پشتوانه مردم انقلاب عظیمی را رقم زد که باید قدردان ایشان باشیم.

وی افزود: در حالی که جهان دوقطبی آن زمان تمام ابزار خود را برای جلوگیری از تحقق آرمان‌های انقلاب از جمله ترور و تجزیه و انواع توطئه‌ها به کار گرفته و متحد شده بود، اما انقلاب اسلامی به فضل الهی و رهنمودهای امام راحل به پیروزی دست یافت.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این بودند تا از تحقق اهداف انقلاب جلوگیری کنند و اجازه ندهند نهضتی نوپا تثبیت شود و می‌خواستند ایران همچون گذشته حافظ منافع استکبار و غرب باشد.

نظری ادامه داد: امام خمینی(ره) علیرغم اینکه مردم ایشان را قبول داشتند اما تأکید کردند که باید همه‌پرسی برگزار شود و مردم خود نوع حکومت را انتخاب کنند؛ ایشان تأکید داشتند مردم در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشند.

وی افزود: اگر امروز ایران با تمامی دشمنی و توطئه‌های دشمنان هنوز پابرجاست به این دلیل است که مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب و امام راحل ایستادند و با حضور خود در صحنه‌ها انقلاب را تضمین کردند و باید قدردان آن‌ها بود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی نقاط ضعف و قوت، اشکالات، دستاوردها و عملکردها مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

نظری با بیان اینکه پیشرفت‌های چشمگیری در بخش استقلال و امنیت کشور داریم اضافه کرد: امروز هیچ کشوری نمی‌تواند برای ایران اسلامی تعیین تکلیف کند و نقشی در امور کشور ندارد.

وی افزود: نمره امروز استقلال و امنیت کشور عالی است، اما در بخش اقتصاد داخلی علیرغم پیشرفت‌ها و دستاوردها در برخی موارد مانند عدالت اجتماعی نمره مناسبی حاصل نشده البته مجلس با تمام توان به دنبال این است که ریل های معیوب در حوزه اقتصادی را اصلاح کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: در گزارش ۹ ماهه امسال، منابع درآمدی دولت محقق شده و تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی مناسب به ناترازی بودجه نرسیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول