اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

ایجاد شبکه‌ای از افراد کارآفرین، قدرت دانشگاه فنی و حرفه‌ای را به نمایش می‌گذارد

قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیأت‌های امنا و ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور گفت: ایجاد شبکه‌ای از افراد کارآفرین، قدرت دانشگاه فنی و حرفه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

ایجاد شبکه‌ای از افراد کارآفرین، قدرت دانشگاه فنی و حرفه‌ای را به نمایش می‌گذارد

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم هم‌زمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، امروز را تقارن اعیاد دانست و به مناسبت دهه فجر، ظهور بنیانگذار جمهوری اسلامی را تحولی برای جهان دانست.

سلیمانی در مقایسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دیگر دانشگاه‌ها، روند رو به رشد این دانشگاه را یادآور شد و دلیل آن را تقاضا محور بودن آن دانست و افزود: بازار کار، پشت سر این دانشگاه قرار دارد و این یک مزیت برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

وی ضمن توصیه به روسای دانشگاه‌ها برای گام برداشتن به سمت جلو، تاکید کرد: باید شبکه‌ای از افراد کارآفرین ایجاد کنید، قدرت دانشگاه را به نمایش درآورید و توانمندی ۱۸۱دانشکده و آموزشکده را در کشور مانور دهید.

قائم‌مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تقویت ارتباط دانشجویان با صنعت، آموزش شیوه‌های مذاکره را پیشنهاد داد و گفت: دانشگاه‌های ما در سال‌های اخیر از نظر کمی وسعت پیدا کرده است و امیدواریم از نظر کیفی هم ارتقا پیدا کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول