اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رحمتی: اگر بیرانوند اخراج نمی‌شد بازی را می‌بردیم/ در نیمه دوم دست به عصا شدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فکر می‌کنم اگر بازی ۱۱ به ۱۱ ادامه پیدا می‌کرد ما برنده می‌شدیم.

رحمتی: اگر بیرانوند اخراج نمی‌شد بازی را می‌بردیم/ در نیمه دوم دست به عصا شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس  اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و تا زمانی که پرسپولیس 11 نفره بود ما هدف مشخصی داشتیم. در هفته گذشته کامل کار کرده بودیم و بازیکنانم از نظر ذهنی آماده این بازی بودند. خیلی خوب کار کردیم و اجازه ندادیم بازی پرسپولیس شکل بگیرد.

وی افزود: صحنه اخراج بیرانوند را ندیدم، اما گفتند که صحنه قبل آن آفساید بود و بیرانوند نباید اخراج می‌شد. به هر حال شرایطی پیش آمد که بازی تحت تاثیر آن اخراج قرار گرفت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم اما با تعویض‌هایی که داشتیم می‌خواستیم روند بازی را به سود خود تغییر دهیم، اما این اتفاق رخ نداد.

رحمتی گفت: شاید بخشی از ایراد از من باشد، اما نیمه دوم و ۲۰ دقیقه پایانی را کامل از دست دادیم و فشاری که باید به پرسپولیس می‌آوردیم را نیاوردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد که به آنها خسته نباشید می‌گویم. به شاگردان خودم هم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم اگر بازی ۱۱ به ۱۱ ادامه پیدا می‌کرد ما برنده می‌شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث شد که با وجود برتری عددی نتوانید برنده بازی شوید، بیان کرد: این اتفاق در فوتبال طبیعی است. عملاً انگیزه تیم‌هایی که ۱۰ نفره می‌شوند، بیشتر می‌شود. در این بازی پرسپولیس میزبان بود و از حمایت هوادارانش هم بهره می‌برد. ما هم در بین دو نیمه به بازیکنان خود گفتیم که احتمال دارد داور بخواهد تصمیم گذشته‌اش را جبران کند.

رحمتی ادامه داد: به بازیکنان تک اخطاره تذکر دادیم که با احتیاط بازی کنند. ما کمی دست به عصا شدیم و فکر می‌کنم انگیزه پرسپولیس هم برای ماندن در صدر جدول باعث شد که نتوانیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم.

وی در مورد درخواست هواداران برای حضور VAR در فوتبال ایران، اظهار کرد:  VAR از نان شب هم برای فوتبال ما واجب‌تر است. هرچه جلوتر می‌رویم این مسئله حساس‌تر می‌شود و اتفاقات بیشتری رخ می‌دهد. تیم ما هم در چند بازی گذشته کم از داوری ضرر نکرده است. بازی ما با هوادار دو متر بیرون از محوطه جریمه خطا شد و داور اعلام پنالتی کرد و امروز هم شاهد بودیم که گل‌محمدی می‌گفت که بازیکن ما چند متر در آفساید بود. بازی با فولاد ما یک گل آفساید خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم. ما هم از اشتباهات داوری کم ضرر نکرده‌ایم.

سرمربی آلومینیوم گفت: بدون شک سایر تیم‌ها هم همین شرایط را دارند، مهمترین کاری که فدراسیون فوتبال باید انجام دهد ورود VAR به لیگ برتر است تا به جامعه داوری کمک کند؛ اشتباه بخشی از فوتبال است و بازیکنان هم ممکن است اشتباه کنند؛ چیزی که به فوتبال ما کمک می‌کند و باعث می‌شود که داوران از زیر فشارها خارج شوند بحث VAR است.

رحمتی ادامه داد: خدا شاهد است که من هنوز آن صحنه را ندیده‌ام که آفساید بود یا نه، اما به منصوریان تبریک می‌گویم که تحت تاثیر شرایط و اعتراض‌ها قرار نگرفت و بازی از دستش خارج نشد. شاید اگر داور دیگری بود روند نیمه دوم تغییر می‌کرد. چیزی که ما در فوتبال‌مان به آن نیاز داریم بحث VAR است. به همین خاطر از مسئولان خواهش می‌کنم با هر هزینه‌ای که شده این کار را انجام دهند؛ الان تنها دلخوشی مردمی که روی سکوها نشسته‌اند یا مردمی که در خانه هستند همین فوتبال است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول