اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فعالیت جهاد دانشگاهی و دانشگاه در کنار یکدیگر ارزشمندی ایجاد می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد دانشگاهی معنای ارزشی دانشگاه و دانشگاه نیز پایگاه علم و دانش است و این دو جهاد دانشگاهی را ارزشمند می‌کنند.

فعالیت جهاد دانشگاهی و دانشگاه در کنار یکدیگر ارزشمندی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر ناصری امشب با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: انقلاب‌های زیادی در تاریخ روی داده، اما انقلاب ما تأثیر گذارترین و عظیم‌ترین انقلاب بود که به دنیا ثابت کرد می‌توان از زیر سلطه خارج شد. 

وی با بیان اینکه ویژگی انقلاب اسلامی حمایت از محرومان و مبارزه با استکبار بود، تصریح ‌کرد: اگر در هر وادی بخواهیم ورود کنیم دستاوردهای انقلاب بی‌نهایت است. 

معاون استاندار بیان کرد: دشمنان زیادی برای براندازی انقلاب متحد شدند و ترورها و کودتاهای بسیاری انجام شد؛ جنگ تمام عیاری علیه ایران راه افتاد و صدام با نادانی این جنگ را شروع کرد که تمام اینها با رهبری امام و فداکاری شهدا به پیروزی ختم شد. 

ناصری با بیان اینکه این جنگ‌ها همواره ادامه داشته، تصریح کرد:. قطار انقلاب روز به روز قوی تر شد چراکه ما از اسلام تأسی گرفته و تابع ولایت هستیم.

رئیس دانشگاه بیرجند نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر ۴۸ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی در استان فعال می باشند. 

لامعی با اشاره به آمار دانشجویان استان ، اظهار کرد: دانشگاه بیرجند میراث دار مدرسه شوکتیه بوده و ایده تأسیس دانشگاه بیرجند به سال۱۳۵۴ بازمی‌گردد. 

رئیس دانشگاه بیرجند بیان کرد: دانشگاه بیرجند در سال ۵۶ با سه رشته کار خود را آغاز کرده و این بدان معناست که تکامل دانشگاه بیرجند با انقلاب انجام شده است. 

لامعی با اشاره به فعالیت ۱۴۰ استاد تمام و ۱۴۵ دانشیار در این دانشگاه، بیان کرد: دانشگاه بیرجند جزو دانشگاه‌های پیشتاز کشور است. 

به گفته وی؛ جهاد دانشگاهی بازو و بسترساز فعالیت‌های دانشگاهی است و همکاری با این مجموعه موجب افتخار و باعث پیشرفت می باشد. 

وی انتخاب سیدکاشی را حسن انتخاب رئیس جهاددانشگاهی کشور عنوان کرد و گفت: انتخاب ایشان، موجب خیر و برکت در جهاد دانشگاهی خواهد بود.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول