اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

استاندار البرز: نقشه راه فرهنگی-پرورشی ترسیم شود

استاندار البرز گفت: برنامه ریزی منسجم و ترسیم نقشه راه فرهنگی و پرورشی برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی تهیه و تدوین شود.

استاندار البرز: نقشه راه فرهنگی-پرورشی ترسیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در این نشست که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، گفت: در رابطه با موضوعات اجتماعی و فرهنگی استان با حساسیت ویژه ای وارد عمل شده ایم و برنامه محور اقدام کرده ایم.

وی افزود: قرارگاه اجتماعی استان بعنوان اقدامی شاخص در کشور با ۷ ماموریت اصلی تشکیل شده و تاکنون ۵۰ جلسه با مصوبات عملیاتی و اجرایی داشته که مردم تاثیرات مثبت و محسوسی را از این جلسات مشاهده کرده اند.

عبداللهی با بیان اینکه به طور قطع اهداف و برنامه های قرارگاه اجتماعی تداوم و استمرار خواهد داشت، ادامه داد: با توجه به شرایط و عقب ماندگی‌های استان، اقدامات قرارگاهی را در دستور کار قرار داده ایم تا با سرعت بیشتری به نتیجه مورد رضایت مردم دست پیدا کنیم.

وی گفت: قرارگاه فضای مجازی استان را نیز تشکیل دادیم و به جهت اهمیت برنامه های این حوزه گسترده، این قرارگاه را در زمره مهمترین برنامه های شخصی و استانی قرار داده ام.

استاندار البرز با اشاره به رویکرد استان در خصوص آموزش و پرورش، افزود: البرز بلحاظ سرانه های آموزشی و پرورشی با ضعف جدی مواجه است که طی راه اندازی نهضت مدرسه سازی درصدد جبران این ضعف هستیم.

وی گفت: بر این باور هستم که در مجموع با توجه به شرایطی که بیشتر در دوران کرونا و پیوند دانش آموزان با فضای مجازی صورت گرفت، از پرورش و تربیت دانش آموزان غافل شدیم.

عبداللهی افزود: ضرورت دارد که با تمرکز ویژه و پرهیز از اقدامات جزیره ای در حوزه فرهنگی و پرورشی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، بدنبال ترسیم نقشه راه با دیدگاهی منسجم و خرد جمعی باشیم.

در این نشست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان نیز در خصوص مسائل فرهنگی و دانش آموزی بحث و تبادل نظر کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول