اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مهلت دو هفته‌ای دادستان به راهداری برای ایمن‌سازی جاده‌ها در ایذه/ با مدیران متخلف برخورد می‌شود

دادستان ایذه گفت: محورهای مواصلاتی ایذه باید ظرف دو هفته ایمن‌سازی و به وسایل ایمنی از جمله روشنایی مناسب مجهز شود.

مهلت دو هفته‌ای دادستان به راهداری برای ایمن‌سازی جاده‌ها در ایذه/ با مدیران متخلف برخورد می‌شود

یارمحمد رسالتی دادستان ایذه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تلاش برای حفظ امنیت مردم و نظارت بر حسن انجام امور، یکی از وظایف دادستانی است و در این خصوص پیگیری‌های لازم به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برخورد با مدیران متخلف در حوزه راهداری ادامه داد: رفع نواقص جاده‌ای، زیرسازی مناسب جاده‌ای، توسعه راه‌‎ها و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی و ایمن‌سازی راه‌ها از مهم‌ترین مطالبات این دادسرا به عنوان ناظر بر حقوق عامه است.

رسالتی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر اداره کل راهداری خوزستان به وضعیت جاده‌های این شهرستان گفت: ضرورت دارد تا سه ماه آینده پیمانکار بهسازی و تعریض محور خوزستان به چهارمحال و بختیاری تعیین و نواقص جاده‌های روستایی اطراف برطرف شود.

دادستان ایذه افزود: همچنین همه محورهای مواصلاتی این شهرستان ظرف دو هفته ایمن‌سازی و به وسایل ایمنی از جمله روشنایی مناسب، دوربین، شیار لرزاننده، گارد ریل و علائم جاده‌ای مجهز شود.

وی همچنین یادآور شد: پل روگذر و زیرگذر ناشلیل نیز ظرف سه ماه آینده باید تکمیل شود. همچنین مناقصه و تعیین پیمانکار برای احداث پل زیرگذر پل بلوطک شیخان نیز باید تا پایان سال برگزار شود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول