اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون وزیر صمت: ۳۷۲ طرح صنعتی در کشور آماده بهره‌برداری است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همزمان با سالگرد چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ۳۷۲ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۲ هزار و ۸۰۵ میلیارد تومان بعلاوه ۶۰ میلیون دلار (ارزی) در شهرکها و نواحی صنعتی کشور آماده بهره‌برداری است.

معاون وزیر صمت: ۳۷۲ طرح صنعتی در کشور آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی رسولیان در همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش بنیان و شکوفایی اقتصاد، اظهار کرد: بهره برداری از طرحهای مزبور بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: همچنین همزمان با دهه فجر ۲۷۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری در شهرکها و نواحی صنعتی کشور است و عملیات اجرایی ۱۷ طرح عمرانی در مکانهای مزبور با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به رشد ۶ درصدی صنعت طی ۶ ماهه نخست امسال گفت: در دولت سیزدهم تعداد واحدهای صنعتی راکد در کشور ۱۷ درصد کاهش یافته که امید است با تلاش بخش خصوصی و حکمرانی دولت این شرایط بهبود یابد.

رسولیان اظهار کرد: امسال سازمان صنایع کوچک تبادل فناوری مطلوبی با سایر کشورها از جمله آلمان داشته و در این راستا ۲۳ نفر از فعالان اقتصادی به کشورهای دیگر اعزام شدند که این مهم در حال افزایش است اما بانوان برای حضور در این هیاتها سهم کمتری داشتند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول