اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تحقق اشتغالزایی صد درصدی در استان تهران تا پایان سال

معاون امور اقتصادی استانداری استان تهران گفت: در سال جاری در استان تهران صد هزار نفراشتغال زایی شده است که تا پایان سال به صد درصد کامل برای اشتغالزایی خواهیم رسید.

تحقق اشتغالزایی صد درصدی در استان تهران تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در دومین روز از دهه فجر به همراه مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ ورامین‌ و حسن فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین با حضور در باغ نوآوری از روند فعالیت ها و حمایت از کسب و کارهای کوچک بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان، کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها اقدامات خوبی در شهرستان ورامین انجام شده است.

وی گفت: باغ نوآوری در ورامین به عنوان یک مرکز خلاق و مرکز رشد در مسیر شتابدهی کسب و کارها گام بر می‌دارد و اکنون مجموعه ها و شرکت های مختلفی در این مرکز مستقر شده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اشتغالزایی انجام شده در پروژه های دهه فجر استان تهران، افزود: بیش از ۱۳ هزار نفر در پروژه های دهه فجر استان تهران اشتغال زایی شده است.

مهری در ادامه بیان کرد: در سال جاری در استان تهران برای صد هزار نفر اشتغال زایی شده است که تا پایان سال به صد درصد کامل برای اشتغالزایی خواهیم رسید.

وی در خصوص ‌شرکت های دانش بنیان خاطرنشان کرد: چهار هزار و سیصد شرکت دانش بنیان در استان تهران وجود دارد که استانداری تهران حمایت از شرکت های دانش بنیان را در اولویت قرار داده است.

مهری در ادامه تصریح کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان و اقداماتی از قبیل تسهیل در صدور مجوزها و واگذاری زمین در راستای تسهیل در فعالیت‌شان خواهد بود که در این مسیر در ده ماهه اول سال ۶۷۰ میلیارد تومان به شرکت دانش های بنیان اختصاص و اعطا کردیم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول