اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آل هاشم به دیدار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه رفت+ عکس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب سرلشگر پاسدار حسین سلامی دیدار و گفت وگو کرد.

آل هاشم به دیدار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه رفت+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز در حاشیه جریان بازدید از مناطق زلزله زده خوی با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب سرلشگر پاسدار حسین سلامی دیدار و گفت وگو کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به منظور بازدید از ‌مناطق زلزله‌زده وارد فردوگاه خوی شد تا با حضور در مناطق زلزله‌‌زده در جریان آخرین وضعیت مردم و نحوه امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گیرد.

فرمانده کل سپاه بلافاصله به مناطق آسیب‌دیده از زلزله رفت و در جریان میزان خسارت و نحوه امدادرسانی نیروهای سپاه به مردم زلزله‌زده قرار گرفت.

سرلشکر سلامی در دیدار چهره به چهره با ‌زلزله‌زدگان بر امدادرسانی ‌سپاه تا تثبیت کامل شرایط و رفع مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده تاکید کرد و ‌گفت: عملیات مردم‌یاری سپاه ادامه خواهد داشت.

 

گزارش فارس حاکی است، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی که به همراه فرمانده سپاه عاشورا امروز  با حضور در مناطق زلزله زده خوی از خدمت رسانی گروه های امدادی، سازندگی و خیریه‌ای استان بازدید و با امدادگران و خیرین تبریزی دیدار و گفتگو کردند.

براساس این گزارش، امام جمعه تبریز که از حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در منطقه زلزله زده خوی  با خبر شده بود به حضور وی رفته و برای دقایقی با وی به گفت وگو  پرداخت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول